Jeszcze raz Bayleis

1. Data: 2003-07-06 22:25:31

Temat: Jeszcze raz Bayleis
Od: "mleczarz" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Lubię experymentować i dziś wieczorem zrobiłem część z instrukcji Danki i
resztę po swojemu:

Gotowałem mleko 2,15 min, zamiast wódki dolałem whisky około 200ml i 2
łyżeczki kawy rospuszczalnej Thibo, wcześniej rozpuszczonej w 1/5 szklanki
ciepłej wody. Wymieszane porządnie dobrze smakuje. Podczas mieszania
niestety nastąpił wypadek i około pół szklanki wylało mi się na szafkę
kuchenną.. Fajny widok jak znajomi zlizywali bo żal by było zetrzeć i
wyrzucić:) Pycha likierek...

pzdr
mleczarz