Jeszcze raz odleglosc + facet o dziwnym zachowaniu

From: "Mike" <C...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Jeszcze raz odleglosc + facet o dziwnym zachowaniu
Date: Fri, 14 Sep 2001 18:20:16 +0200

Hej !

Mam kolezanke, ktora byla z facetem, ktory mieszka daleko za granica.

Spotkali sie tam. Pozniej zaczela do niego jezdzic. Jakis czas mieszkali
razem.
Ale wiadomo - koszty dojazdow - nie mozna sie widywac nawet co weekend.

Poniewaz on, jak mowil, nie mogl przyjechac, rzucila prace, bo nie miala juz
urlopu.
Znow pojechala do niego na jakis czas.

Wrocila.

Nadszedl moment, ze zaczal dzwonic i pisac mniej - znajomi powiedzieli ze ma
kogos.
Okazalo sie ze to prawda - ta druga to tez Polka.

Powiedzial jej ze kocha i ze "nie wazne z kim sie jest, ale kogo sie w sercu
nosi"
i ze przeprasza .

Powiedziala mu ze to koniec.

Przyjechal do Polski - do tamtej drugiej. Powiedzial o Tym. Dzwonil i pytal,
czy
juz moze przyjechac i ze "tamta i tak jest beznadziejna w lozku".
Nie pytajcie mnie dlaczego, bo nie wiem - ale przyjela go, jednak
powiedziala
ze to i tak koniec. Wyjechal.

Pozniej bylo w skrocie tak:

1 faza : bombardowanie SMSami i telefonami, ze kocha, ze wlasnie kupuje
mieszkanie,
ze zyc bez niej nie moze.

2. to samo + "pije przez Ciebie", "Kiedy wreszcie przyjedziesz?", "Wiem ze
mnie kochasz",
"nawet nie wiesz jak przez Ciebie cierpie"

3. Dzis nastapila faza trzecia - napisal "Bye bye bye forever" i przestal
pisac.

Ona jest teraz cala roztrzesiona, czuje sie winna i boi sie.
IMHO Facet powoli rozwalal jej psychike, a jest to osoba wrazliwa.

Czytajac m.in ostatnie watki na ten temat, poradzilem odciac sie calkowicie
zajac sie czyms innym, zeby nie rozmyslac.

Powiedzialem, zeby przypadkiem nie odpowiadala i nie probowala go uspokajac.

Pomozcie.

Dam jej link do tego watku - przeczyta Wasze odpowiedzi przez bramke.

--
Mike