Jetologia stosowana ... w pełnej krasie...

1. Data: 2007-07-03 19:53:56

Temat: Jetologia stosowana ... w pełnej krasie...
Od: "... All Toski" <a...@p...not.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zainteresowanym gorąco polecam wstęp/przedsłowie do planowanej
książki autora - Eugeniusza Bobuli (AGH Kraków), zaprezentowany
dzisiaj na pl.sci.fizyka.

Poniżej, dla zachęty, wybrane fragmenty wskazanego tekstu...

Eugeniusz Bobula
Alteracje pól widzenia
/.../

Brak polotu uczonych w XX-tym wieku zaowocował przyjęciem dwu
niedowiązalnych koncepcji opisów zjawisk. Opisów procesów
,,korpuskularnych" i ,,falowych".
Pamiętając jeszcze że dynamika Eulera i dyfuzja Fouriera rozpołowiły
wcześniej naukę na dwa obozy procesów, odwracalnych i nieodwracalnych.
Dostaliśmy zatem wniosek o katastrofie intelektualnej myślicieli
dwudziestego wieku.
Dlatego stało się jasne na jego początku, że wszelkie oszustwa
myślowe, ale co za nimi pójdzie, finansowe , stanęły otworem (dla tych
którzy dysponowali decyzjami w światowych bankach).

Na zakończenie przedstawimy jeszcze istotny wniosek etyczny, dotyczący
funkcjonowania społeczeństw w okresie utraty funkcji myślenia a
przeniesienia decyzji o egzystencji człowieka w naturalną sferę
konfliktu jego prac z przyrodą.
W ciągu kilkudziesięciu ostatnich lat programy nauczania chyba
wszystkich przedmiotów w szkołach podstawowych i średnich spęczniały
kilkakrotnie. Niektóre z przedmiotów nie tworzą systemów a jedynie
listy zdarzeń. Te są więc niegroźne dla rozwoju indywidualnego.
Natomiast przedmioty zawierające w sobie systemy lokalnie deduktywne
mogą doprowadzić do zatraty myślenia całych populacji.
Jak powyżej autor wspomniał, nie dysponujemy jakimikolwiek
deduktywnymi systemami poznawczymi a więc multiplikacje programowe
jakichkolwiek ujęć formalnych też do niczego nie prowadzą, natomiast w
istotny sposób blokują pamięć. Prowadzą, co gorsza, do poglądu, że
tylko spamiętanie ogromnych zbiorów formuł jest przyszłością i
rozwojem.
W tej sytuacji zarówno zdolny jak niezdolny uczeń tracą pogląd na
istotę przekazywanych im niespójnych fragmentów rozważań a szkoły
tracą rozeznanie który z uczniów jest zdolny do myślenia a który nie.
Efektem będzie załamanie się nauczania w pełnej ludzkiej populacji,
jeśli nauczanie też stanie się globalne.

/.../

Rozwiązanie problemu Cauchy'ego równania Fouriera było od zarania
opatrzone poważnym mankamentem poznawczym.
Żądało nieskończonego obszaru dla poszukiwania rozwiązania.
Żadna rzeczywistość takiego obszaru nie przyjmowała.
Zrodził się u początku analiz nonsens poznawczy, na który niestety
nikt nie zareagował.
Zrodził się nonsens, ponieważ nikt nie wiedział w jaki sposób
uporządkować rodzącą się wiedzę.
Niestety brak odwagi, nawet założywszy bezradność, mówienia o
nonsensie zadekretował jego jakby niezauważenie. Pojawiło się szereg
niskich uzasadnień, deklarujących niską szkodliwość faktu. Polegało to
na uznaniu impulsu poza pewnym praktycznym obszarem za zbyt mały by
szkodził prakseologii zagadnienia.
Niestety wszyscy ci niscy tłumacze nie zauważyli, że dzięki temu
przyzwoleniu na niski nonsens wyprodukowali tzw. nieodwracalność
procesu dyfuzji, która rozpołowiła naukę na dwa systemy sprzecznych
procesów - odwracalnych i nieodwracalnych. Jak pamiętamy do
odwracalnych należały dynamiki.
Efektem przyzwolenia na powyższy nonsens był kolejny nonsens a
mianowicie nieograniczona prędkość impulsu dyfuzyjnego. Jeśli
mianowicie w chwili zerowej zadano impuls w obszarze ograniczonym, to
w chwili dowolnie bliskiej zeru impuls ten musiał pojawić się
nieograniczenie daleko.
Nic nie przeszkadzała (później) działaczom naukowym nieograniczona
prędkość impulsu dyfuzyjnego w sytuacji, gdy rozpowszechnili
informację, iż prędkość światła jest stała i posiada pewną określoną
wartość. Ale o kolejnych nonsensach powiemy później.
Okres pofourierowski zamknął całkowicie myślenie nad poznaniem
materii. Oddano matematyce całą przestrzeń uzasadnień, a ta jako
dziedzina tautologiczna nie to, że nie mogła nic wnieść w poznanie,
czego nie znajdowała w aksjomatach, to dodatkowo stworzyła chętne
wrażenie, że dostarcza informacji o rzeczywistości.

Powstały całe działy filozofii poszukujące w matematyce źródła
rozpoznania rzeczywistości i całe działy temu zaprzeczające. Powstały
całe dziedziny szukające w matematyce uzasadnień jej samej. Powstały
całe dziedziny dowodzące nad matematyką jej sprzecznych korzeni. I
wydano na to ogromne sumy pieniędzy.
Autor musi w tym miejscu zająć pewne stanowisko.
Nie uważa on, aby wydawanie pieniędzy dla uzyskania wyników myślowych
było wydarzeniem nagannym.
Natomiast w pełni uważa, że wyłudzanie pieniędzy na naukę, z pełną
świadomością oszustwa, jest procederem nagannym
Że tak jest dowodzą tego liczne ataki prasowe na środowiska naukowe,
wskazujące przypadki koniecznych prawnych interwencji w działalność
naukową pewnych osób.
Jednak najmocniejszym dowodem braku etyki w poczynaniach naukowych
jest fakt iż dopiero autor pisze o tych kwestiach merytorycznie,
wskazując winnych, którzy w okresie poprzednim zablokowali informację
o tym co nie jest prawdziwe w nauce.

/.../

Zauważmy, że światło nigdy nie porusza się ,,w ośrodku" (w protonie,
neutronie, elektronie). Porusza się zawsze w próżni, w otoczeniu
protonu, neutronu, elektronu.. A zatem w polach o pewnym średnim
natężeniu pola grawitacji. Jeśli takie ośrodki ściśniemy, zmieniając
ich średnie lokalne grawitacje, prędkość impulsu elektromagnetycznego
też się zmieni!
Zauważmy, że w takim razie człowiek też żyje w próżni. Nie przenika
ośrodka, protonów, neutronów, elektronów ale je rozsuwa.
I to jest prawdą.
I właśnie to wskazuje na fakt, że stosunek próżnia - nie próżnia ,
nie jest elementem podlegającym opisom fizycznym ale jest zjawiskiem
fizjologicznym, o czym w szkołach wiedzieć powinni.
I dlatego na wykładzie na wspomniany temat prof. dr hab. Prezesa PAU
Andrzeja Białasa autor zwrócił uwagę referentowi, że nie odróżnia
próżni od wypróżnienia.
Próżnia w sensie ruchu światła jest jedna. Wszędzie. Pole
grawitacyjne jest jakie jest!

/.../

Natomiast szczegółową (bardzo dostatecznie) teorię autora czytelnik
znajdzie w kolejnym rozdziale przygotowywanej ksiażki w internecie: E.
Bobula new theory of universe oraz E. Bobula mass, time, energy .

/.../

Jak zobaczyliśmy, z takiego powyżej twierdzenia Einstein wydostał
deklaracje swojej ,,odległości czasoprzestrzennej".

Deklaracja ta ubliża człowiekowi myślącemu. Co stało się w świecie w
wieku XX-tym ? To jest i pytanie i diagnoza.

/.../

"I dlatego na wykładzie na wspomniany temat prof. dr hab. Prezesa PAU
Andrzeja Białasa autor zwrócił uwagę referentowi, że nie odróżnia
próżni od wypróżnienia."

Oj, czuje ze jakas zadyma musiała na wykładzie być.

Ale ta gadka troche rece i nogi jakby ma. Czy nie?
Duch

3. Data: 2007-07-08 22:34:03

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

... All Toski napisał(a):

> Eugeniusz Bobula
> Alteracje pól widzenia

> Zauważmy, że w takim razie człowiek też żyje w próżni. Nie przenika
> ośrodka, protonów, neutronów, elektronów ale je rozsuwa.

to klucz do jego samotności

--
http://patrz.pl/trener
http://trener.blog.pl

4. Data: 2007-07-09 11:16:34

Od: "... All Toski" <a...@p...not.pl> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" w news:f6rp2p$fu8$1@nemesis.news.tpi.pl...
/.../

> to klucz do jego samotności

Zgadza się - masz absolutly right.
W mojej terminologii zasadza się to na Kokonach, pojemnikach izolowanych
od otoczenia membraną o własnościach dwukierunkowo przepuszczalnych -
dla informacji. Zawsze różnych [nawet dla jednojajowych zygot], a więc ...
zawsze samotnie.

Zgadza się również to, że dłużej można utrzymać złudzenie bliskości,
gdy się je buduje i pielęgnuje, poczynając od rozumianego tiutiutiu.....

All

5. Data: 2007-07-09 13:28:20

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> to klucz do jego samotności
>

> --
> http://patrz.pl/trener
> http://trener.blog.pl
> http://salon24.trener.pl
> http://www.dzialpersonalny.pl

Nie zgadza się :-))
Masz całkowity left.
Pozorna samotność osobnicza.
Wybór, mniejszego grona, bez tiutiuwania.

Nie zgadza się, że pielęgnacja doprowadza do bliskości.
To bliskość, doprowadza do pielęgnacji.
Trzeba rozróżnić sprzedaż, od oddania.

ett
I bądź Babo mądra :-)

6. Data: 2007-07-09 15:12:26

Od: "... All Toski" <a...@p...not.pl> szukaj wiadomości tego autora

"eTaTa" w news:f6td5g$g2r$2@news.onet.pl...
/.../

> [...]
> Pozorna samotność osobnicza.
> Wybór, mniejszego grona, bez tiutiuwania.
>
> Nie zgadza się, że pielęgnacja doprowadza do bliskości.

Tja :)). I bądź tuBabo mądra.

Albo - na dwoje Baba wróżyła ;)).

Masz absolutly rajd!
;)

All

7. Data: 2007-07-09 17:01:40

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa napisał(a):

> I bądź Babo mądra :-)

obydwie macie rację

8. Data: 2007-07-09 17:32:37

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

... All Toski napisał(a):

> [...]
>
> Zgadza się również to, że dłużej można utrzymać złudzenie bliskości,
> gdy się je buduje i pielęgnuje, poczynając od rozumianego tiutiutiu.....

nie bez kozery pytałem tu jakiś czas temu o możliwość poczucia tego
samego co inny obiekt.
ale złudzenie bliskości to już za dużo powiedziane.
złudzenia zrozumienia - to tak.

9. Data: 2007-07-09 21:52:05

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

... All Toski napisał(a):

> Masz absolutly rajd!

na muchi
:)

--
http://patrz.pl/trener
http://trener.blog.pl
http://salon24.trener.pl
http://www.dzialpersonalny.pl

Dlaczego w Białym strajku nikt nie mówi o ..np...salowych?
Nigdy nie myśl negatywnie pijąc alkohol ;)
Re: PYCHOTKA
PYCHOTKA
Pozory mylą... ;)