Joanna do wlosow - co zacz?

1. Data: 2003-02-19 13:27:44

Temat: Joanna do wlosow - co zacz?
Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy macie jakieś doświadczenia z kosmetykami do włosów z Joanny? Szampony, z
rzepą, bez rzepy, odżywki, produkty do stylizacji?
Bo mają całkiem przyzwoicie wszystko na stronce opisane, a ceny bardzo
przyjemne, więc zastanawiam się czy warto pójść w tę stronę... (na próbę
kupiłam żel do włosów z odżywką z rzepy - za całe 5,80 :))
Co o tym myślicie?
Pozdrawiam,
Magda

1. Data: 2003-02-19 13:32:52

Temat: Re: Joanna do wlosow - co zacz?
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> przyjemne, więc zastanawiam się czy warto pójść w tę stronę... (na próbę
> kupiłam żel do włosów z odżywką z rzepy - za całe 5,80 :))

Ja mialam ostatnio szampon do wlosow z rzepa i winogronami do wlosow slabych
i wypadajacych. Moje odczucie - naprawde wzmacnia. Mniej ich wypadalo po tym
szamponie. Chcialam kupic jeszcze jedna butelke, ale juz nie bylo. Poza tym
on slicznie pachnie! Powaznie, w ogole nie czuc tej rzepy, tylko wlasnie
winogrona. Kupilam go dla mojego meza in spe, bo mu wlosy wypadaly,ale sama
tez uzywalam, bo mialam oslabione. Moim zdaniem bardzo dobry.
Wczesniej tez uzywalam szamponow rzepowych joanny, anwet jak mialy zapach
nie tego i nigdy sie na nich nie zawiodlam. Zapachu zreszta nie bylo na
wlosach czuc.
Mialam tez odzywki - dobre sa.

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-02-19 13:47:37

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja miałam szampon koloryzujący Joanny, bardzo fajny i tani;)

Ewa

1. Data: 2003-02-19 13:48:33

Od: "Limone" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Czy macie jakieś doświadczenia z kosmetykami do włosów z Joanny? Szampony,
> rzepą, -

od roku stosuje ten szampon (z rzepa do wlosow przetluszczajacych sie ze
sklonnoscia do wypadania) i musze stwierdzic, ze jest swietny. naprawde
wzamcnia wlosy, zapach jest przyjemny.... i ta cena :) polecam!

pozdrawiam cieplutko :)
Aneta

1. Data: 2003-02-19 13:56:55

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
slabych
> i wypadajacych. Moje odczucie - naprawde wzmacnia. Mniej ich wypadalo po
No właśnie mi zaczęły wypadać jakiś miesiąc temu, więc czegoś wzmacniającego
szukam (Hair Wax itp. też zakupiłam :)) Cieszy mnie wiadomość że ten
szampon działa, bo właśnie o tym konkretnym myślałam! :)

> Wczesniej tez uzywalam szamponow rzepowych joanny, anwet jak mialy zapach
> nie tego i nigdy sie na nich nie zawiodlam. Zapachu zreszta nie bylo na
> wlosach czuc.
> Mialam tez odzywki - dobre sa.
No to super, bo i odżywkę sobie jakąś w piance upatrzyłam, a że cena
zachwyca to sprawię sobie zestaw :)
A nie próbowałaś pianek do układania i żeli?
Magda

1. Data: 2003-02-19 13:57:59

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja miałam szampon koloryzujący Joanny, bardzo fajny i tani;)
A jak on się nazywał? To seria Festival?

Magda

1. Data: 2003-02-19 14:20:41

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak on się nazywał? To seria Festival?

Nie pamiętam, jaka seria, ale nazywał się Piasek Pustyni:))))))))))

Kolorek naturalny, spokojnie mogłam potrzymać 5 min. dłużej.

Ewa

1. Data: 2003-02-19 14:22:49

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> wrote
> A nie próbowałaś pianek do układania i żeli?

Nie, niestety takie specyfiki sa mi obce :) i nic o nich nie wiem :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-02-19 15:15:03

Od: "kotek" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale chyba sama czarna rzepka bardziej wzmacnia,w joannie zapewne jest mala
ilosc tego ekstraktu:)
Pozdrawiam

1. Data: 2003-02-19 17:23:51

Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przyjemne, więc zastanawiam się czy warto pójść w tę stronę... (na próbę
> kupiłam żel do włosów z odżywką z rzepy - za całe 5,80 :))

Ja kupilam wosk nablyszczajacy, ale predko wyladowal w koszu :(. Wydaje mi
sie, ze on natluszcza a nie nablyszcza. Okropnie wygladal na wlosach,
przynajmniej moich :P.
A tak za marginesem, to nie znacie innego dobrego wosku do wlosow?

pozdrowka
IZa

Eye Designer Art Deco
krem nawilżający Garnier
Kożuszek-muchomorek
Przetestowalam... Avon, Dax, Pani Walewska itp
ktos pytał o sucha skore na twarzy