Już jest nasz nowy konkurs.

1. Data: 2006-05-16 09:57:50

Temat: Już jest nasz nowy konkurs.
Od: "Radek" <r...@i...net> szukaj wiadomości tego autora

Wejdź i wygraj nagrody.
Naprawde warto.
http://www.oriflame.imidz.net/biz/

Zapraszamy

2. Data: 2006-05-16 14:12:31

Temat: Re: Już jest nasz nowy konkurs.
Od: "Kamila" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zadzwoniła do mnie taka wizażystka Oriflame i ją spławiłam.

3. Data: 2006-05-19 14:02:57

Od: "justa" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Radek napisał(a):
> Wejdź i wygraj nagrody.
> Naprawde warto.
> http://www.oriflame.imidz.net/biz/

ciekawa inicjatywa, aczkolwiek... o ile mi wiadomo, to karta Klubu Oriflame
uprawia do 23% ZNIŻKI, a nie 30%. 30% to MARŻA. marża zniżką nie jest na
pewno. wprost przeciwnie, powiedziałabym - jest narzutem.

po drugie, kartę taką może zdobyć każdy, bez brania udziału w konkursie -
wystarczy zapisać się do Oriflame. a makijaż to ja mogę zrobić za darmo
również bez losowania - o ile ktoś będzie na tyle odważny, że odda się w moje
ręce ;)

Depilacja-problem
chwalę instytucję pędzelka do cieni i same cienie
ALLEGRO-----------PERFUM Y
Konwalie
samoopalacz do twarzy