Juz jestem po "podszyciu"....

1. Data: 2003-01-10 17:01:56

Temat: Juz jestem po "podszyciu"....
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Juz wlasnie dzisiaj wyszlam na "wolnosc "ze szpitala po szwie szyjki. Jakos
to przezylam uffff....dziekuje wszystkim za wczesniejsze posty pocieszajace
mnie.Mam nadzieje ze wszystko bedzie w porzadku i dotrzymam do konca ciazy w
zdrowiu- ja i moj dzidzius.Jeszcze raz dziekuje i goraco pozdrawiam Kasia

2. Data: 2003-01-10 19:14:14

Temat: Re: Juz jestem po "podszyciu"....
Od: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pocieszajace mnie.Mam nadzieje ze wszystko bedzie w porzadku i
> dotrzymam do konca ciazy w zdrowiu- ja i moj dzidzius.Jeszcze raz

Rzadko kto odzywa się "po fakcie", a jest to naprawdę miłe ;-). Chociaż ja
nie brałem udziału w poprzednim wątku, to w imieniu innych bardzo dziękuję.

Pozdrawiam i życzę dużo radości z dzidzi, andrzej

3. Data: 2003-01-10 19:27:48

Od: "Juanito" <j...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dziękuję.

> Pozdrawiam i życzę dużo radości z dzidzi, andrzej

No widzisz, nie jestes w stanie się zmienieć,
wiem o co chodzi, albo nie wiem, ale pisać bede...
Moje bedzie na na wierzchu...

xyz

4. Data: 2003-01-10 19:40:50

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Juanito wrote:

> dziękuję.

> No widzisz, nie jestes w stanie się zmienieć,

sam sie zmien i przestan trollowac.

> wiem o co chodzi, albo nie wiem, ale pisać bede...
> Moje bedzie na na wierzchu...
\
przeciez wlasnie chcesz, aby twoje bylo na wierzchu.
Juz byl tutaj japonczyk w 3 postaciach i za kazdym razem pisal pod innym
nickiem i jakos ci to nie przeszkadzalo.

A tutaj zlozyl zyczenia i akurat nie mozesz tego zniesc.

Wyzbadz sie niedobrych genow i pozostaw te dobre i bedziesz wolny od
agresji.

5. Data: 2003-01-12 16:03:06

Od: "Chyna" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Jakos
> to przezylam uffff....dziekuje wszystkim za wczesniejsze posty
pocieszajace
> mnie.

Jestes =) Ciesze sie, chociaz Cie nie znam.

--
Chyna :: http://oejsis.prv.pl ::

Pocę się obficie...
Czy konstruktor Deliriusza Klemensa, Yoshinori Koga i Deliriusz Klemens to ta sama osoba ?
Sayonara [ot]
kauteryzacja trąbek usznych
Wybielanie zębów, whitestrips