KAC :)

1. Data: 2004-08-04 11:01:12

Temat: KAC :)
Od: Posesjusz <p...@w...pl_spam_> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Ciekaw jestem jak grupa rodzi sobie z kacem ? Jakie sposoby na szybkie
zaleczenie i dobre zamopoczucie ? :) Moim sposobem po imprezce przed
polozeniem sie spac jest wypicie duzo napoju owocowego, co najmniej 2 szklanki
po czym klade sie spac, z rana wypijam jogurcik, leze i czekam az przejdzie
ale nadal ciezko. Co poradzicie na takie chwile :) ?

Posesjusz
ICQ: 3385742

2. Data: 2004-08-04 12:10:44

Temat: Re: KAC :)
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Posesjusz wrote:

> [...]
> po czym klade sie spac, z rana wypijam jogurcik, leze i czekam az przejdzie
> ale nadal ciezko. Co poradzicie na takie chwile :) ?

PM, a jak sie; nie uda?o - rano klina :-)

Pozdrawiam bezkacowo
choc' nie be;dzie to pewnie mys'l z?ota:
Najpie;kniejsza; muzyka; przed snem
jest mruczenie szcze;s'liwego kota. (F.Klimek)

3. Data: 2004-08-04 15:58:31

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

Posesjusz <p...@w...pl_spam_> napisał(a)
wnews:4910352516.20040804130112@wp.pl_spam_:

> [...]
> szklanki po czym klade sie spac, z rana wypijam jogurcik, leze i
> czekam az przejdzie ale nadal ciezko. Co poradzicie na takie chwile :)

Zamiast 2szklaneczek pije okolo litra :D
A na drugi dzien to np. rosolek lubie, albo kanapeczki z miodkiem lub
jogurcik :) No i moze jak mnie trzyma to taki niemiecki musujacy wynalazek
:)

--
Pozdr. Hektor

4. Data: 2004-08-04 16:43:08

Od: "Katarzyna Rusin" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Posesjusz" <p...@w...pl_spam_> napisal w wiadomosci
> [...]
przejdzie
> ale nadal ciezko. Co poradzicie na takie chwile :) ?

polecam przed snem od 500 do 1000 mg kwasu acetylosalicylowego (Aspiryn,
Polopiryna) dawke trzeba sobie samemu dostosowac w zaleznosci od ilosci
wypitych trunkow, warto dodac ze 400mg kwasu askorbinowego (Vit. C), po
alkoholu organizm ulega zasadowicy, wiec takie dawki kwasow ptrafia
skutecznie ja zniwelowac, wystarczy popic woda, juz zadne soki nie sa
potrzebne... ja jestem nastepnego dnia jak nowo narodzona :)

5. Data: 2004-08-04 17:46:59

Od: Posesjusz <p...@w...pl_spam_> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Katarzyna,

Dnia 4 sierpnia 2004 (18:43:08)
Na temat "KAC :)"
begin message:

> [...]
> [...]
> ja jestem nastepnego dnia jak nowo narodzona :)

GENIALNE ! dzieki ! nie ma jak to chemia ;)

Posesjusz
ICQ: 3385742

6. Data: 2004-08-04 18:02:41

Od: nonnocere <madziach1@_bezspamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Posesjusz wrote:

> GENIALNE ! dzieki ! nie ma jak to chemia ;)

powiem Ci w tajemnicy, że najbardziej genialna jest profilaktyka ;))

u mnie właśnie leci w tle "zapobiegać biegać" Kuby Sienkiewicza, więc
nonnocerka w nastroju profilaktycznym :)

--
Pozdrawiam, Magdalena S. (dzidzia ~IX,X 2004)

7. Data: 2004-08-04 20:24:07

Od: "_Mark_" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Posesjusz" <p...@w...pl_spam_> napisał w wiadomości
> Witaj Katarzyna,
>
> Dnia 4 sierpnia 2004 (18:43:08)
> Na temat "KAC :)"
> begin message:

> GENIALNE ! dzieki ! nie ma jak to chemia ;)

Jakbys miał dylemat w aptece, alkazeltzer jest lepszy od alka-primu, bo
wytwarza mniej hałasu przy rozpuszczaniu się ;))

pzdr

8. Data: 2004-08-04 21:02:19

Od: Posesjusz <p...@w...pl_spam_> szukaj wiadomości tego autora

Witaj _Mark_,

Dnia 4 sierpnia 2004 (22:24:07)
Na temat "KAC :)"
begin message:

> Jakbys miał dylemat w aptece, alkazeltzer jest lepszy od alka-primu, bo
> wytwarza mniej hałasu przy rozpuszczaniu się ;))

W kazdym razie mam juz schemat dzialania - po powrocie z imprezki 2 tabsy
alkazelter, witaminki C, potem jednak wypije troche tej wody profilaktycznie
;) (2 szklanki), rano wstane wypije jogurcik, po godzince rosolek i jak mi
nie przejdzie to przyjde z pretensjami na grupe ;)

Posesjusz
ICQ: 3385742

9. Data: 2004-08-04 21:17:03

Od: "_Mark_" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ;) (2 szklanki), rano wstane wypije jogurcik, po godzince rosolek i jak mi
> nie przejdzie to przyjde z pretensjami na grupe ;)

Źle!! Nie mieszaj w żołądeczku kwasu acetylosalicylowego z alkoholem, bo
będzie kuku ;) Alkaseltzer rano!!

pzdr

10. Data: 2004-08-04 21:40:32

Od: "_Mark_" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Rusin" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> skutecznie ja zniwelowac, wystarczy popic woda, juz zadne soki nie sa
> potrzebne... ja jestem nastepnego dnia jak nowo narodzona :)

Może Tobie te wlewki z jogurtu pomagają? ;)) Z jednej grupy Cię wywalili to
leczysz na drugiej? ;)

pzdr

Prywatna opieka medyczna w woj. mazowieckim
diclofenac+androvit na slaba watrobe
wirus - jak sie pozbyc
zgrubienia na sutkach?
Zapalenia mięśnia trójdzielnego