KANIOWE ZNIWA

1. Data: 2006-08-15 10:43:47

Temat: KANIOWE ZNIWA
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na powierzchni 25m^2 zebrałem 20 kań z rozwiniętymi kapeluszami o
średnicy od 21 do 28cm - poza dwoma małymi wszystkie zdrowe, część poszła na
patelnię, reszta w kawałkach dusi się w rondlu - będzie zamrożona na zimę,
uwielbiam zupe kaniową. Co najmniej drugie tyle jest o kształcie kołpaków,
sprawdzę wieczorem lub jutro, co z nich wyrosło.
Zdarzenie drobne, lecz miłe - opłacało się znosić robaczywki i podarte
na małe kawałki rozrzucać w chaszczach...

2. Data: 2006-08-15 11:29:28

Temat: Re: KANIOWE ZNIWA
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> [...]
> Zdarzenie drobne, lecz miłe - opłacało się znosić robaczywki i podarte
> na małe kawałki rozrzucać w chaszczach...

Mało, kanie zazwyczaj rosną w kupie i tyle to się zbiera na _jednym
metrze kwadratowym jeśli nie bieżącym_
pozr. Jerzy

3. Data: 2006-08-15 12:26:46

Od: c...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Jerzy napisał:
> Mało, kanie zazwyczaj rosną w kupie i tyle to się zbiera na _jednym
> metrze kwadratowym jeśli nie bieżącym_
> pozr. Jerzy

Panslaviście wierzę, bo nasz sąsiad przyniósł sobie do ogrodu kanie
razem z paprociami z lasu, sam je potem jadłem - w tym ogródku zebrane.

Pozdrawiam calvi

4. Data: 2006-08-15 12:58:00

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<c...@b...pl> wrote in message

> Panslaviście wierzę, bo nasz sąsiad przyniósł sobie do ogrodu kanie
> razem z paprociami z lasu, sam je potem jadłem - w tym ogródku zebrane.
>
> Pozdrawiam calvi

Będzie jeszcze zbierania bo cała masa w ksztalcie kołpaków - jak nie dzisiaj
to jutro, albo i pojutrze i tak do końca września - o ile będzie ciepło i
mokro.

5. Data: 2006-08-15 13:10:12

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak wrote: