KASZANKA >>>

1. Data: 2003-01-12 12:12:45

Temat: KASZANKA >>>
Od: "mk" <k...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam wielką prośbę...

Czy ma ktoś z grupowiczów dobry przepis na kaszankę???

Byłbym bardzo wdzięczny...

Z góry dziękuje...

Michał

1. Data: 2003-01-12 14:05:54

Temat: Re: KASZANKA >>> zapiekanka [p]
Od: "margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

kaszanka w plastry. Pomidory w cwiartki. Ziemniaki w listki (cieniutenkie
platki) Cebula w piorka (tez cieniutko).

Najpierw zapiec ziemniaki z cebula w prodizu lub naczyniu zaroodpornym. Pod
spodem musi byc troche tluszczyku, zeby nie sczezly. Posypane toto sola i
pieprzem. Nastepnie jak sie juz to podpiecze, narzucic kaszanke w plastry i
pomidory w cwiartki (moga byc z puszki, a nam wsjo rawno) Posypac
tymiankiem, prowansalskimi, bazylia czy co kto lubi. MOze byc majeranek.
Otarty oczywiscie ;) Mozna zalac beszamelem. Albo posypac serem startym.
Albo dorzucic pare plasterkow plesniaka blekitnego (aaaa, juz mam slinotok)
Zapiec. Ranyboskie jakie to dobre. Robi sie nie wiecej niz godzine pod
warunkiem, ze ziemniaki cieniutko, cieniutenko.

Margola Zmartwychwstala (czy ten ciag chorob kiedys sie skonczy????)

1. Data: 2003-01-13 10:46:20

Temat: Re: KASZANKA >>>
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ma ktoś z grupowiczów dobry przepis na kaszankę???

Ja zrobilam kiedys panierowana. Ale musi byc taka o duzej srednicy. Kaszane
na plasterki (nie za cienkie, takie okolo 1 cm). Przygotowalam mocno
przyprawione jajco (bazylia, oregano, sol, pieprz, ostra papryka, normalna
chyba tez, piertuszka chyba nawet byla albo koperek czy cos). Potem kaszane
w make, jajko, make i na patelnie.
Niebo w gebie!!!
Pomysl zreszta zaczerpniety niegdys z tej grupy :)

Kruszynka

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-01-13 13:35:27

Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Potem kaszane
> w make, jajko, make i na patelnie.

A nie rozpacka sie na patelni? Bo, jak smaze klasycznie z cebula, to mimo
szczerych checi wychodzi mi malo apetycznie wygladajaca paciaja, choc
smaczna.

Dorota

1. Data: 2003-01-13 14:22:00

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie rozpacka sie na patelni? Bo, jak smaze klasycznie z cebula, to mimo
> szczerych checi wychodzi mi malo apetycznie wygladajaca paciaja, choc
> smaczna.

Wlasnie sie nie rozpackuje!! Ja sama bylam zdumiona i zadawalam to samo
pytanie. Panierka robi taka skorupke, a poza tym taka kaszana o duzej
srednicy ma taka jakby skorke grubsza niz zwykla cienka kiszka. Ta skorka
skutecznie uniemozliwia rozpackanie. Minus jest tylko taki, ze na talezu
trzeba sie jej pozbyc. Kaszanka zostaje w koleczku (kuueczku) :)
No i plastry nie moga byc za cienkie ani za grube. A, no i ta gruba kaszana
to ma srednice... ja wiem... co najmniej dwa razy wieksza od zwyklej
kaszanki.
A zwykla zawsze mi sie rozlazi po calej patelni :)
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-01-14 13:30:07

Od: "dgaszczyk" <d...@s...ath.bielsko.pl> szukaj wiadomości tego autora

kila
Użytkownik "mk" <k...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
> Mam wielką prośbę...
>
> Czy ma ktoś z grupowiczów dobry przepis na kaszankę???
>
> Byłbym bardzo wdzięczny...
>
> Z góry dziękuje...
>
> Michał

Ratunku pomocy - fettucini with cream sauce
Największa porażka kulinarna
adres
szafran
Szatkownica poszukiwana