chlebek z automatu

1. Data: 2003-01-12 12:50:17

Temat: chlebek z automatu
Od: nann <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej !!

Jestem szczesliwa posiadaczka automatu do pieczenia chleba. Czy ktos dysponuje
sprawdzonymi przepisami do tegoz
cuda techniki ?? Bo oryginalne doloczone do instrukcji przepisy zdaja egzamin z
niemieckiej maki, z polskiej nie
bardzo... Chlebki wychodza takie jakies zakalcowate i mdle :(((

pozdr.nann

1. Data: 2003-01-14 08:33:40

Temat: Re: chlebek z automatu
Od: "Kubusia" <kubusia@@free.fr> szukaj wiadomości tego autora

"nann" <n...@w...pl> a écrit dans le message de news:
X...@1...110.122.80...
> [...]
egzamin z niemieckiej maki, z polskiej nie
> bardzo... Chlebki wychodza takie jakies zakalcowate i mdle :(((

Witam !
Moja maszyna robi chleby 750g wiec bedziesz musiala troche pokombinowac.
Po pierwsze przepis na chleb "bialy",ktory za bardzo mi nie smakowal dopoki
nie zmienilam troche przepisu i teraz jest moim zdaniem ok:
190 ml wody
0.75 lyzeczki soli
1 lyzka masla
125 g maki typu 45 albo 55
125 g maki z pelnego przemialu
1,5 lyzki mleka w proszku
0,75 lyzki cukru
suszone drozdze 1 paczka 5,5 g
kolejnosc wkladania skladnikow wlasnie taka. Co do drozdzy,to nie wiem
jakimi dysponujesz,ja mam takie,ktore dodaje sie bezposrednio do maki czy
tez ciasta,nie trzeba ich wszsniej rozpuszczac. Potem juz tylko programujesz
i czekasz ;),chleb sie moze troche kruszyc ale jest - moim zdaniem -dobry w
smaku.
Powyzsze proporcje musisz pomnozyc przez 2 jesli chcesz otrzymac chleb
1000g, Dla 750 g trzeba je zwiekszyc o jedna trzecia.
To na razie tyle,inne przepisy podam troche pozniej
Ostatnio zamiast na grupe wyslalam wiadomosc do Ciebie - przepraszam .

1. Data: 2003-01-14 09:24:24

Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Jestem szczesliwa posiadaczka automatu do pieczenia chleba.

Cześć dziewczyny!
Gdzie kupiłyście autoamty do pieczenia chleba? Od jakiegoś czasu choruję na to
cudo i nigdzie nie widziałam w sklepach! W grudniu pojawiły się na Allegro, ale
zanim się zorientowałam o co tam chodzi - już nie ma! :(((
Namawiałam męża na wyjazd do Niemiec po automat, ale daleko mamy!

Prosze poradźcie gdzie kupiłyście, za ile i jaki model!

Pozdrawiam
marząca o automacie do chleba Iwona

1. Data: 2003-01-14 09:34:40

Od: nann <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

(i...@p...onet.pl) napisał(a):

> Prosze poradźcie gdzie kupiłyście, za ile i jaki model!

W Niemcach Ciatronic, do chlebkow 750g. i 1000g. 10 programow w promocji 50 euro,
normalnie chyba ok 80 euro, ale
dostepne sa tez modele powyzej 100 euro

pozdr.nann

1. Data: 2003-01-14 10:01:38

Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

W Niemcach Ciatronic, do chlebkow 750g. i 1000g. 10 programow w promocji 50
euro, normalnie chyba ok 80 euro, ale dostepne sa tez modele powyzej 100 euro

Dzięki! A możesz mi jeszcze napisać w jakich mniej więcej sklepach się
pojawiają? Są może jakieś sklepy przy granicy itp.? (mieszkam na południu
Polski, niedaleko Katowic - w Dąbrowie Górniczej).
W razie czego pojechałabym samochodem i dalej... :)

Pozdrawiam, Iwona

1. Data: 2003-01-14 13:29:35

Od: "dgaszczyk" <d...@s...ath.bielsko.pl> szukaj wiadomości tego autora

jhug

1. Data: 2003-01-14 13:58:34

Od: "Piotr Kalinowski" <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zanim się zorientowałam o co tam chodzi - już nie ma! :(((
> Namawiałam męża na wyjazd do Niemiec po automat, ale daleko mamy!

Witam

Takie automaty ma w swojej ofercie firma Panasonic.

Piotr Kalinowski

KASZANKA >>>
Ratunku pomocy - fettucini with cream sauce
Największa porażka kulinarna
adres
szafran