KLAMCY...

1. Data: 2009-01-12 18:22:56

Temat: KLAMCY...
Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Są kłamcy notoryczni, kłamiący bez potrzeby, są kłamcy kłamiący gdy
zmusza ich niewygodna sytuacja, są wreszcie tacy, którzy nie kłamią, a
nagabywani milczą.
Kobiety kłamią zawsze.

2. Data: 2009-01-12 18:43:47

Temat: Re: KLAMCY...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 Jan 2009 10:22:56 -0800 (PST), Panslavista napisał(a):

> Są kłamcy notoryczni, kłamiący bez potrzeby, są kłamcy kłamiący gdy
> zmusza ich niewygodna sytuacja, są wreszcie tacy, którzy nie kłamią, a
> nagabywani milczą.
> Kobiety kłamią zawsze.

Jak słusznie podejrzewałam, mówienie prawdy przez kobiety NIE MIEŚCI się w
głowie niektórym mężczyznom - XL to w końcu XL, nie wszędzie musi się
mieścić :-) :-)

3. Data: 2009-01-12 19:01:08

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Sty, 19:43, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Jak słusznie podejrzewałam, mówienie prawdy przez kobiety NIE MIEŚCI się w
> głowie niektórym mężczyznom - XL to w końcu XL, nie wszędzie musi się
> mieścić :-) :-)

Zmieści się, zmieści,
Gdy ją tylko popieści
Gdy swą ręką zmierzy
Triangulację grabieży
Wtedy w cud uwierzy.

4. Data: 2009-01-12 19:37:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 Jan 2009 11:01:08 -0800 (PST), Panslavista napisał(a):

> Zmieści się, zmieści,
> Gdy ją tylko popieści
> Gdy swą ręką zmierzy
> Triangulację grabieży
> Wtedy w cud uwierzy.

Trele morele :-)

5. Data: 2009-01-12 19:44:13

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Sty, 20:37, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Trele morele :-)

He..he, była taka piosenka, chyba Kaliny Jedrusik.
Do tych moreli powinnaś jeszcze wystawić język. :-)))

ZAPYTOWYWUJEM SIEM GRUPY
Zabrali jej syna, bo ma objawienia
Bregovic
straszne chuje