Zabrali jej syna, bo ma objawienia

1. Data: 2009-01-12 11:46:57

Temat: Zabrali jej syna, bo ma objawienia
Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2009-01-12 12:27:42

Temat: Re: Zabrali jej syna, bo ma objawienia
Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2009-01-12 14:49:07

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> To samo ma niedorozwoj pansravista.
> --
>                 Bluzgacz

GWno prawda - dlatego GWno upada...

4. Data: 2009-01-12 14:51:52

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo wrote:
Ja tu dostrzegam cofniecie sie w czasie,ta katoliczka i jej otoczenie
mysla,ze objawienia,cuda,egzorcyzmy,demony,itd.to jest norma spoleczna
i jak ktos sie tak zachowuje,to jeszcze powinien byc wyrózniony w
spoleczeństwie i moim zdaniem psycholodzy i psychiatrzy sa co raz
czesciej stawiani w trudnej sytulacji,bo jesli spoleczeństwo uzna za
norme szaleństwo!To trzeba bedzie zdrowych uczyc przystosowania do
szaleństwa,czyli leczyc zdrowych ze zdrowia.

5. Data: 2009-01-12 15:12:28

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:
W sredniowieczu elita byla chora psychicznie,a czlowiek prosty byl
normalny,bo badal rzeczywistosc empirycznie.Teraz jest na odwrót,bo co
stworzy umysl analfabety jak tylko szalenstwo.Tak pisalem na polityce
na temat tej nienawisci do Owsiaka,to zobaczylem jak katolicy wierza w
to co ksieza opowiadaja,a nie stac ich na empirie i isc do szpitala i
sprawdzic,czy sprzet jest.

6. Data: 2009-01-12 21:56:27

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Flyer pisze:

> Co do dysfunkcyjności rodziny trudno się wypowiadać, nie znając jej
> bliżej - podobnie przecież mają dzieci w innych rodzinach, choćby
> Świadków Jehowy. Chyba, że temat "wiary" wyparł w tej rodzinie wszelkie
> inne relacje społeczne, i/a treści przekazywane chłopcu na temat jego
> otoczenia były fałszywe i kreujące to otoczenie jako
> złe/grzeszne/gorsze/godne pogardy.

pamietam jedna taka sprawe, rodzice (rodzic) zostali ukarani acz nie
pamietam juz jak, wtedy poszlo, hmm, o 'surowe' wychowanie podlug
jakiejs orientalnej religii, matka zdaje sie byla Polka ale ojciec jakos
tak blizej Japonii, zabraniali dziecku kontaktu ze swiatem zewnetrznym -
zero radia, telewizji itp., sad uznal wtedy, ze jest to niedopuszczalne
i sprzeczne z prawidlowym rozwojem dziecka, to tak z grubsza bo
szczegolow nie pamietam

--
The Gnome

7. Data: 2009-01-13 12:05:47

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@c...net> wrote in message

Przypuszczam ze ktos o pogladach lewicowych (jakis wyzawca Boga
nieistniejacego)
zemscil sie po prostu na rodzinie. Szkoda ze do takich przypadków dochodzi.

Duch

8. Data: 2009-01-13 13:16:26

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Duch pisze:

> Przypuszczam ze ktos o pogladach lewicowych (jakis wyzawca Boga
> nieistniejacego)
> zemscil sie po prostu na rodzinie. Szkoda ze do takich przypadków dochodzi.

jestes rozbrajajacy

--
The Gnome

9. Data: 2009-01-13 14:35:57

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@c...net> napisał w wiadomości

> jestes rozbrajajacy

Nie. Po prostu glupek.
--
Bluzgacz

10. Data: 2009-01-14 10:08:56

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Flyer" <f...@p...gazeta.pl> wrote in message

> OK. Wymyślam religię pt. "małe latające i mówiące różowe słonie", piszę
> odpowiednią Świętą Księgę i .... już mogę chodzić po ulicy i przekonywać
> każdego niewierzącego, że istnieją małe latające i mówiące różowe
> słonie, bo je widzę? ;>

Ok, załóżmy - ale czy nawet wymyślenie religii jest powodem do tego żeby
odebrać dziecko?
(wezmy scientologow, różne sekty). Powinno sie liczyc podejscie do dziecka
przecież.
Mam wrażenie że zadziałał tu jakiś nadgorliwiec, fanatyczny wyznawca Boga
nieistniejącego.

Pozdr,
Duch

Bregovic