Obiecanki :-)

1. Data: 2009-01-10 17:29:44

Temat: Obiecanki :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z dedykacją dla podwiązanej żuchwy Trenera:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4ff748472e8aca13
.html

A tutaj - kilka innych, luzem:
http://mazam.fotosik.pl/albumy/569006.html

Tylko dziś - do 24-ej...
:-)

2. Data: 2009-01-10 17:36:13

Temat: Re: Obiecanki :-)
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka<i...@g...pl>

> Z dedykacją dla podwiązanej żuchwy Trenera:
> [...]

No, no, bardzo ładna byłaś.

Saulo

3. Data: 2009-01-10 17:39:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 10 Jan 2009 18:36:13 +0100, Saulo napisał(a):

> Ikselka<i...@g...pl>

.html

> No, no, bardzo ładna byłaś.
>
> Saulo

Jestem :-)

4. Data: 2009-01-10 17:42:24

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka<i...@g...pl>

[...]
> Jestem :-)

No nie, teraz już tylko bardzo dobrze wyglądasz ;)

Saulo

5. Data: 2009-01-10 17:52:12

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Blee,a starszych nie masz,tzn nie zdjec,tylo z chwili obecnej siebie.

6. Data: 2009-01-10 18:13:57

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Sty, 17:29, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Z dedykacją dla podwiązanej żuchwy
> [...]

Włączyłem, obejrzałem, najpierw kolorowe dla Trenera, potem to na
którym uczysz się z laptopa, potem ze ślubu i tak dalej, stwierdziłem
że faktycznie byłaś niezła lufa, zastanowiłem się złośliwie jakie
mogły być negatywne tego skutki dla twojej psychiki, przeczytałem
sarkastyczne komentarze, wyłączyłem, zapomniałem, położyłem się,
wziąłem książkę, zagłębiłem się, nagle tok narracji przerywa mi myśl
" laptopa?"
Dziwny jest ten mózg

7. Data: 2009-01-10 18:21:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 10 Jan 2009 18:45:41 +0100, Flyer napisał(a):

> Ikselka; <1k5qtqba7z448$.awfqcl9p9uhj.dlg@40tude.net> :

.html

> A takie bardziej, no .... wiesz? ;>
>
> Pozdrawiam
> Flyer

Te no... mam w innym albumie. W domu, nie w necie. Ogląda je tylko jeden
internauta :-)

8. Data: 2009-01-10 18:22:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 10 Jan 2009 10:13:57 -0800 (PST), bazzzant napisał(a):

> [...]
> sarkastyczne komentarze, wyłączyłem, zapomniałem, położyłem się,
> wziąłem książkę, zagłębiłem się, nagle tok narracji przerywa mi myśl

To nie laptop. To "Analiza matematyczna w zadaniach" Krysickiego...

9. Data: 2009-01-10 18:24:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 10 Jan 2009 18:42:24 +0100, Saulo napisał(a):

> Ikselka<i...@g...pl>
>
> [...]
>
> No nie, teraz już tylko bardzo dobrze wyglądasz ;)
>
> Saulo

No dobra, nie będę się spierać, zapytam znowu lusterka ;-)

10. Data: 2009-01-10 18:34:42

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

>Z dedykacją dla podwiązanej żuchwy Trenera:
> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4ff748472e8aca13
.html

> A tutaj - kilka innych, luzem:
> http://mazam.fotosik.pl/albumy/569006.html

Brzydka z twarzy nie bylas i to powiem, poniewaz w przeciwienstwie do ciebie
jestem szczery.
Poza faktem, ze nie mialas wciecia w talii i bylas plaska jak decha do
prasowania.
Figure taka jak ty mialo i ma naprawde sporo cip - tych mlodszych i tych
nieco starszych.
Ratuje cie tylko to, ze wtedy nie bylas jeszcze gruba. Naprawde nie powinnas
byc takim pustakiem i pisac o tym, ze komus szczena opadnie (nawet zartem),
bo to swiadczy o tym, ze jestes pustackim narcyzem, zakochanym w sobie,
ktory nie potrafi przyjac zadnej krytyki (co widac w twoich postach). Nie
rzucalas na kolana.
Zastanawia mnie tylko jedno: po kiego chuja tak chcesz sie lansowac? Zdajesz
sobie sprawe, ze jestes zalosna, kiedy na sile chcesz sie wkupic w laski
innych?
Nikt naprawde nie prosil cie kurwa o umieszczanie wlasnych zdjec. Rozumiem,
ze tesknisz do czasow, kiedy nie bylas taka beznadziejna i stara jak teraz,
ale kurwa zrozum to, ze te czasy juz nie wroca. Rozumiem rowniez, ze na sile
szukasz sposobu, aby ktos do ciebie i/lub o tobie i/lub z toba rozmawial,
dlatego ten zabieg.
Wiem, ze siec, a dokladniej usenet traktujesz jako ucieczke przed tym co
nieuchronne, czyli przed jeszcze wiekszym zestarzeniem, przed menopauza i
samotnoscia, ktora dzieli twoje zycie wraz z kuchnia. Nie masz co ze soba
zrobic, do pracy juz nie pojdziesz bo jestes opierdalaczem, a poza tym
TAKICH JAK TY nikt juz nie przyjmie - jestes bezproduktywna i wypadlas z
obiegiem, ale myslisz ze jest inaczej i chcesz, zeby cala reszta mowila o
tobie i cie podziwiala, zebys mogla poczuc sie inaczej, skoncz zyc w iluzji
i sie pogodz z wlasnym losem. To jest zalosne. Ty jestes zalosna.
Domyslam sie, ze jak nie znajdziesz odpowiedniego poklasku dla wlasnej
osoby, to nastepnym razem mozemy sie spodziewac zdjec twoich bachorow,
twoich z czasow obecnych, a w dalszej kolejnosci tych robionych na fotelu
ginekologicznym.
--
Bluzgacz

Czy ktokolwiek rozumie...
śmierć pobudza do życia
Jak poprawić swój intelekt?
Wsiadł do autobusu człowiek ze stymulatorem
KIDNAPERIADA