Czy ktokolwiek rozumie...

1. Data: 2009-01-10 00:24:54

Temat: Czy ktokolwiek rozumie...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

...co znaczy jechać dziś (bo to własnie już dziś) z córką wybierać ślubną
suknię???
Nie, nikt z Was tego JESZCZE nie rozumie...
Może ktoś mi powie, czy na moim miejscu by się cieszył, czy płakał... Mam
ochotę tylko na to drugie, a przecież wiadomo, że będę się śmiała, tak na
zewnątrz, jeszcze czego, żeby dziecku humor psuć.
Moje dziecko odchodzi ode mnie.

2. Data: 2009-01-10 00:26:31

Temat: Re: Czy ktokolwiek rozumie...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 10 Jan 2009 01:24:54 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
> ochotę tylko na to drugie, a przecież wiadomo, że będę się śmiała, tak na
> zewnątrz, jeszcze czego, żeby dziecku humor psuć.

I jeszcze tańczyć trzeba z tego powodu :-(

3. Data: 2009-01-10 00:27:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 10 Jan 2009 01:26:31 +0100, Ikselka napisał(a):

> I jeszcze tańczyć trzeba z tego powodu :-(

A co. Se pogadam sama ze sobą - Flyerowi wolno, to i mnie.
A co.

4. Data: 2009-01-10 00:27:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 10 Jan 2009 01:27:05 +0100, Ikselka napisał(a):

> A co. Se pogadam sama ze sobą - Flyerowi wolno, to i mnie.
> A co.

Nie, nie upiłam się. Dopadło mnie.

5. Data: 2009-01-10 00:28:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 10 Jan 2009 01:27:40 +0100, Ikselka napisał(a):

> Nie, nie upiłam się. Dopadło mnie.

Zwykle dopada mnie ok. 2 w nocy. Dlatego coraz rzadziej będę siedzieć nocą
w necie i w ogóle. Teraz kończe gotowanie szynki, stąd to wszystko. Dziecku
przecież muszę wałówkę naszykować.

6. Data: 2009-01-10 00:29:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 10 Jan 2009 01:28:51 +0100, Ikselka napisał(a):

> Zwykle dopada mnie ok. 2 w nocy. Dlatego coraz rzadziej będę siedzieć nocą
> w necie i w ogóle. Teraz kończe gotowanie szynki, stąd to wszystko. Dziecku
> przecież muszę wałówkę naszykować.

Po to się ma dzieci, żeby wyfrunęły. No dobra, mondrale, wiem, co
napiszecie :->
Zobaczymy, czy tacy mądrzy będziecie za pare lat :-(

7. Data: 2009-01-10 00:30:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 10 Jan 2009 01:29:54 +0100, Ikselka napisał(a):

> Po to się ma dzieci, żeby wyfrunęły. No dobra, mondrale, wiem, co
> napiszecie :->
> Zobaczymy, czy tacy mądrzy będziecie za pare lat :-(

Sobie zdjęcia oglądam - moje, kiedy miałam tyle lat, co moja córcia, albo i
mniej. Straszna chwila - mieszają mi się jaźnie, czy co?
:-)

8. Data: 2009-01-10 00:40:12

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Dziecku przecież muszę wałówkę naszykować.

Na ile lat? :)))))

--
Pozdrawiam - Aicha (szukam ojca na godziny;))

9. Data: 2009-01-10 00:43:11

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ochotę tylko na to drugie, a przecież wiadomo, że będę się śmiała, tak na
> zewnątrz, jeszcze czego, żeby dziecku humor psuć.

Szczerze?
Chuj to kogo obchodzi.
Popros psychiatre, zeby ci cos przepisal zalosna nudziaro.
Ciebie nie trzeba rozumiec, bo jestes zbyt prosta, aby nawet uruchamiac
mozg, zeby cie pojac.
Wejdz na jakas strone, gdzie pisze sie blogi i zaloz sobie jakiegos, ale
stad wykurwiaj, bo to nie jest grupa o tobie.
Zalosna jestes cipo.
A dziecko odchodzi i miejmy nadzieje, ze nie wroci, bo sfiksuje tak jak jego
stara - paranoiczka i ekshibicjonistka.
Oby nie poszlo w twoje slady beznadziejo.

Miejmy nadzieje, ze nikt sie nie nabierze na ten zalosny skowyt, ktory tu
uskuteczniasz tylko po to, aby zwrocic na siebie uwage i sprawic, zeby ktos
ci odpisal.
Wypierdalaj.
--
Bluzgacz

10. Data: 2009-01-10 00:46:19

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Sobie zdjęcia oglądam - moje, kiedy miałam tyle lat, co moja córcia, albo
> mniej. Straszna chwila - mieszają mi się jaźnie, czy co?
> :-)

Chuj z wami.
Nachlalas albo nacpalas sie i gadasz sama ze soba.
Kurwa, nie widzialem takiej zalosnej mendy nigdy przedtem.
Lecz sie debilko.
--
Bluzgacz

śmierć pobudza do życia
Jak poprawić swój intelekt?
Wsiadł do autobusu człowiek ze stymulatorem
KIDNAPERIADA
O ogniu, łkaniu w kominie, jednym pijaczku i dwóch kibolach