KOLACJA

1. Data: 2007-05-02 16:40:35

Temat: KOLACJA
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przyszedł mi smak na zupę kaniową - dwa pojemniki duszonej kani ca
1litr, woda, cebula zeszklona na oleju, pół łyżki mąki na cebulę - ale bez
zrumienienia. Kluski skubane, śmietana, pietruszka siekana.

2. Data: 2007-05-02 22:27:24

Temat: Re: KOLACJA
Od: n...@g...pl (Nerissa) szukaj wiadomości tego autora

> Przyszedł mi smak na zupę kaniową - dwa pojemniki duszonej kani ca
> 1litr, woda, cebula zeszklona na oleju, pół łyżki mąki na cebulę - ale bez
> zrumienienia. Kluski skubane, śmietana, pietruszka siekana.

Och, ale mi smaku narobiłeś...
Niestety, pamiętam tylko jeden przypadek, kiedy nazbierałam kilka
worków kań - niestety, mojej mamie nie przyszło do głowy wtedy
mrożenie. Mnie to w sumie nie przeszkadzało, zaprosiliśmy wszystkich
znajomych i objadaliśmy się smażonymi kaniami...
Ale na pewno, jeśli uda mi się więcej nazbierać, spróbuję ugotować z
nich zupę :) Dzięki za pomysł!

W podzięce polecam pierogi z kominkami (tak nazywa się w mojej
rodzinie lejkowce dęte
http://pl.wikipedia.org/wiki/Lejkowiec_d%C4%99ty) - rosną stadami,
obiera się łatwiutko, wielkiej roboty przy nich nie ma, a farsz z
kominków, cebulki i przypraw (spytam mamę, czy dodawała czegoś
jeszcze) jest obłędny. No i również nadają się na mrożenie. Umarynować
w occie właściwie też można - moja ciotka spróbowała i mogłam się nimi
raczyć przy wielkanocnym stole.

Pozdrawiam ciepło,

Neri

3. Data: 2007-05-03 00:11:10

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nerissa" <n...@g...pl> wrote in message

> [...]
> jeszcze) jest obłędny. No i również nadają się na mrożenie. Umarynować
> w occie właściwie też można - moja ciotka spróbowała i mogłam się nimi

Kapelusze kań kroiłem na kawałki 2x2cm, dusiłem nam oleju z odrobina soli i
do pojemników do zamrażarki. teraz są fantastyczne choć same grzyby takie
trochę papierowa, ale smak i zapach cudowny.

mrożenie parmezanu?
Kto poleci sposób na pozbycie sie mrówek w kuchni?
OBIADEK
Trochę Chopina Wamw kuchni nie zaszkodzi... w poobiedniej sjeście :-)
Gulasz i wino