KOMUNIKAT SPECJALNY

1. Data: 2001-09-28 10:43:19

Temat: KOMUNIKAT SPECJALNY
Od: "PEPE" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Uprasza sie niniejszym wszystkich zainteresowacych jutrzejszym odprawianiem
egzorcyzmow oraz przerabianiem szarego na zlote w krakowskiej Alchemii - o
ostateczne potwierdzenie, badz zaprzeczenie checi nawiazania wzajemnych
konszachtow...
Nielojalnych czeka stos!!!

1. Data: 2001-09-28 10:58:10

Temat: Re: KOMUNIKAT SPECJALNY
Od: Joanna <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 9p1k88$gi5$...@s...rmf.pl, PEPE at p...@p...fm wrote on
28-09-01 12:43:

> [...]
> ostateczne potwierdzenie, badz zaprzeczenie checi nawiazania wzajemnych

ok. - Joanna

1. Data: 2001-09-28 11:20:08

Od: "Marzena" <m...@h...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nielojalnych czeka stos!!!

Obiecanki cacanki
______________________________
Marzena

1. Data: 2001-09-28 11:48:53

Od: "defric" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PEPE" uprasza:

> [...]
> ostateczne potwierdzenie, badz zaprzeczenie checi nawiazania wzajemnych

*Potwierdzam ostatecznie:
wsiadam jutro do pociągu o godz. 14.05. wraz z osobą towarzyszącą - moim
ochroniarzem ;)
(poczytującym grupę)
oraz
z Homerem.
Bilety i miejscówki już kupione.
Nie odwołalne.
Jedziemy sobie do Krakowa w wagonie 8 :)))
Jesteśmy w Krakowie 16.50 chyba.
I nie wiem co dalej.

A tak juz ostatecznie (nie chce mi się szukać po postach)
proszę o adres Alchemii, godzinę zameldowania się w tymże obiekcie, i inne
co powinnam wiedzieć.
Choć może Mefisto mnie pokieruje.
Musze się dogadać z Tobą Mefisto ostatecznie.

--
pozdry
defric :o)

1. Data: 2001-09-28 12:14:10

Temat: Odp: KOMUNIKAT SPECJALNY
Od: "Homer" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Dostales juz meldunek od Defric, a ja potwierdzam.
Jeszcze dodajac mamy do przejechania, wedlug internetowych danych 292 km.
Zdrowka i do spotkanka, szczesliwy Homer.
Użytkownik PEPE <p...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9p1k88$gi5$...@s...rmf.pl...

1. Data: 2001-09-28 12:15:43

Od: "PEPE" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Uwaga! Jesli ktos bedzie mial jakis problem - prosze piszcie na priva, podam
nr mojej komorki. pepe

1. Data: 2001-09-28 13:38:18

Od: "Mefisto" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

PEPE

Literki idą do Ciebie po światłowodzie...
Doszły? (miałem jakąś chwilową przerwę) Jakby co, to wyślę jeszcze raz.

Mefisto

1. Data: 2001-09-28 13:59:12

Od: Daga Gorczyńska <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

PEPE <p...@p...fm> w artykule news:9p1k88$gi5$1@skipper.rmf.pl
pisze...
> [...]
Alchemii - o
> ostateczne potwierdzenie, badz zaprzeczenie checi nawiazania

Chcęci potwierdzam z wielkim entuzjazmem, lecz, niestety, z przyczyn
ode mnie niezależnych, najprawdopodobniej nie będzie mi dane dotrzeć na
egzorcyzmy. :(((

Pozdrawiam,
Daga [zasmucona]

RE: Lekcja 1. SCOnUC