KONDYCJA

11. Data: 2002-01-07 21:21:24

Temat: Re: KONDYCJA
Od: "26-latek" <w...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja ani nie imprezuje tyle, ani nie brakuje mi snu. Poza tym jesli nie
przespie sie 8 godz. to po prostu umieram ze zmeczenia - nie potrafie tego
opisac.
Jak dotychczas wszyscy napisali mi o depresji, cukrzycy lub narkotykach.
Oprocz cukrzycy (watpliwe) reszta odpada. Depresja sie pojawia (leczylem ja)
ale jest raczej rezultatem niz skutkiem. Niemniej dziekuje Wam bardzo za
odpowiedzi.

Pozdrawiam...dzis z wiekszym entuzjazmem bo czuje sie troche lepiej,
Krzysiek

12. Data: 2002-01-09 13:48:49

Od: "misiek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Radzil bym udac sie do lekarza pierwszego kontaktu i zrobic podstawowe
badania krwi mozliwe ze brakuje Ci jakiegos skladnika w diecie ( np. żelazo
wit z grupy B) i to wywolalo anemie ale to mozna stwierdzic po badaniu krwi
przez wielkosc krwinek i stezenie hemoglobiny we krwi i krwinkach. Mozliwe
ze masz jakies przewlekle krwawienie najczesciej u plci meskiej wystepuje
ono z przewodu pokarmowego. Jesli masz stolce tzw. smolowate ( czarne ) to
czym predzej udaj sie do lekarza. Jeśli dodatkowo poza wymienionymi
objawami nasz blada skore, jezyk i spojowki to rozpoznanie moze byc trafne.
Co do podkrazenia oczu to morze byc to po prostu zmeczenie ale takze wiele
innych chorob w pierwszej kolejności sprawdził bym zatoki.

powodzenia

bolo

Użytkownik "26-latek" <w...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich!
>
> Ostatnio pytalem o dietetyka ale nikt sie nie odezwal wiec zapytam
> inaczej. Do jakiego lekarza sie udac gdy odczywam ciagle brak kondycji -
> brak sily, sennosc, worki pod oczami, brak popedu, brak apetytu ( i wogole
> wziasac i sie powiesic)? Mam 26 lat, 180cm wzrostu przy 70kg wagi.
>
> Pozdrawiam...bez entuzjazmu.

Nogi "X" , Kregoslup
Drętwiejąca (cierpnąca?) połowa dłoni.....
Czy ktos zna jakis dobry lek na kużajki płaskie
HIV PCR