Drętwiejąca (cierpnąca?) połowa dłoni.....

1. Data: 2002-01-05 15:23:49

Temat: Drętwiejąca (cierpnąca?) połowa dłoni.....
Od: "Roman Czapski" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Może ktoś z szanownych klubowiczów umie mi odpowiedzieć czy moja przypadłość
to objaw starości (37) czy może coś innego......
Połowę dłoni (mały i serdeczy palec + okolice) mam zdrętwiałą praktycznie
od miesiąca, to bardzo dziwne, irytujące uczucie.
Być może to drobiazg, ale bardzo dokuczliwy.

Dziękuję za wyrozumiałość
Roman

2. Data: 2002-01-05 16:00:33

Temat: Re: Drętwiejąca (cierpnąca?) połowa dłoni.....
Od: "AC" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

hmm, dlon nie powinna cierpnac, to chyba jasne....
jest cos takiego co nazywa sie syndrom kanalu nadgarstka...jesli jest on za
waski to uciska na nerw i powoduje wlasnie mrowienia...ale po drugiej
stronie dloni....to jest od strony kciuka.
mysle,ze najlepiej bedzie poradzic sie specjalisty, sprobuj od lekarza
rodzinnego, pewnie i tak skonczy sie wizyta u neurologa, albo ortopedy.
z pozdr
AC

3. Data: 2002-01-05 23:20:27

Od: "slawek" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman Czapski" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
praktycznie
> od miesiąca, to bardzo dziwne, irytujące uczucie.
> Być może to drobiazg, ale bardzo dokuczliwy.

jesli dotyczy to takze lewej polowy palca srodkowego to cos sie dzieje z
nerwem lokciowym. najlepiej zeby sprawdzil to neurolog

4. Data: 2002-01-07 10:13:47

Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%> szukaj wiadomości tego autora

> jesli dotyczy to takze lewej polowy palca srodkowego to cos sie dzieje z
> nerwem lokciowym. najlepiej zeby sprawdzil to neurolog

i napewno przepisze srodki przeciwbolowe na 14 dni:((((

ania

5. Data: 2002-01-09 01:36:04

Od: "Mitch" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Połowę dłoni (mały i serdeczy palec + okolice) mam zdrętwiałą
praktycznie
> od miesiąca, to bardzo dziwne, irytujące uczucie.
> Być może to drobiazg, ale bardzo dokuczliwy.

soory pisze z nieswojego konta
opisany przez ciebie przypadek dretwienia to ucisk lub zapalenie nerwu
łokciowego, wiec niepowinienej spac z reka pod glowe, uwaga tez z myszka, a
najlepiej do chirurga i niech znajdzie przyczyne takiego stanu,
rehabilitacja polega na masazach reki od wysokosc lokcia,
a jest mozliwe, jesli kiedys miales te reke polamana to jest to pourazowe
Zycze zdrowie Aqua

6. Data: 2002-01-09 06:47:53

Od: Robert <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Hi

Nosisz zegarek na tej rece ? Jesli tak to wluz na tydzien do szuflady
lub kieszeni.

Pozdrawiam
Robert

Roman Czapski wrote:

> [...]
> od miesiąca, to bardzo dziwne, irytujące uczucie.
> Być może to drobiazg, ale bardzo dokuczliwy.

Czy ktos zna jakis dobry lek na kużajki płaskie
HIV PCR
PTS
Serce
ból gardła...