Nogi "X" , Kregoslup

1. Data: 2002-01-05 15:36:41

Temat: Nogi "X" , Kregoslup
Od: b...@t...pl (Borys) szukaj wiadomości tego autora

Witam !

1. Czy w wieku 21 lat jest jakis sposob na wyprostowanie nog skrzywionych w
ksztalcie litery "X" ?

2. Lewa noge mam krotsza o ok. 2 cm co powoduje skrzywienie kregoslupa.
Jakie sa sposoby na wydluzenie nogi ?
Nosze wkladke korekcyjna

Borys

2. Data: 2002-01-06 00:42:01

Temat: Re: Nogi "X" , Kregoslup
Od: "blonde" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> 1. Czy w wieku 21 lat jest jakis sposob na wyprostowanie nog skrzywionych
> ksztalcie litery "X" ?

Polecam klinike w Zakopanem, mozesz zapytac o doktora Lankosza, kiedys sie u
niego leczylam bardzo dobry fachowiec, lecz nie wiem czy jeszcze tam
pracuje.
Dla mlodzierzy i starszych jest tam sanatorium w Kuznicach....

> 2. Lewa noge mam krotsza o ok. 2 cm co powoduje skrzywienie kregoslupa.
> Jakie sa sposoby na wydluzenie nogi ?
> Nosze wkladke korekcyjna

tam tez zakladaja aparat i wydluzaja bezoperacyjnie praktycznie noge...
Polecam.

3. Data: 2002-01-06 19:43:27

Od: "Krzysiek" <k...@b...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pracuje.
> Dla mlodzierzy i starszych jest tam sanatorium w Kuznicach....

Kierunek przyczyn i skutkow moze byc odwrotny 2 cm to niewiele i byc moze
nie jest to spowodowane niewlasciwa dlugoscia kosci lecz np dysfunkcjami w
stawie biodrowym, a to wystarczy by i noga byla krotsza i kregoslup krzywy.
No i nie tylko jesli nie masz wiecej problemow to zaniedbujac to na pewno
sie pojawia, a jesli jest to staw biodrowy to jest to w miare prosty zabieg.

> tam tez zakladaja aparat i wydluzaja bezoperacyjnie praktycznie noge...
> Polecam.

Nie jestem specjalista, ale sam nim zdecydowalbym sie na cos inwazyjnego
(ostatecznosc) skorzystalbym z porady terapeuty manualnego (juz kiedys tez
czytalem cos na ten temat na grupie, a pozatym mialem z tym doczynienia) -
tylko dobrego!!! Czesto jeden zabieg jest w stanie dokonac takich postepow
ktore przy konwencjonalnej rehabilitacij zajelyby miesiace.

Drętwiejąca (cierpnąca?) połowa dłoni.....
Czy ktos zna jakis dobry lek na kużajki płaskie
HIV PCR
PTS
Serce