KOSZTY

1. Data: 2000-02-25 06:12:03

Temat: KOSZTY
Od: "Presario" <d...@i...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Już nie dlugo wybieram się na konsultacje ortopedyczną do niemiec.
Konsultował mnie będzie światowej sławy dr. doc. itp. z kliniki w
Duesseldorfie (czy jakoś tak).

Moje pytanie do szanownych grupowiczów to czy ktoś z Was zna w przybliżeniu
wysokość kosztów takiej konsultacji ?

P.S. Sprawa naprawdę pilna. Proszę o odpowiedź na d...@a...pl

2. Data: 2000-02-25 10:51:26

Temat: Re: KOSZTY
Od: "Bhagavan" <b...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

Presario napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>Duesseldorfie (czy jakoś tak).
>
>Moje pytanie do szanownych grupowiczów to czy ktoś z Was zna w przybliżeniu

o kosztach niechaj swiadczy to ze do Polski przyjezdza leczyc sie wielu
Niemcow.

3. Data: 2000-02-25 17:27:31

Od: "Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bhagavan <b...@y...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:O8tt4.3833$W...@n...tpnet.pl...

> o kosztach niechaj swiadczy to ze do Polski przyjezdza leczyc sie
wielu
> Niemcow.

niekoniecznie świadczy to o kosztach, bo znam ludzi, którzy
przyjeżdżają leczyć się do Piekar Śląskich z powodu specjalistów, a
koszty "prywatnej" opieki medycznej wychodzą podobnie - każdemu trzeba
i tak dać w łapkę
Tatiana

kamsoft
bulimia,anoreksja etc.