KRAKAU...

1. Data: 2010-03-15 09:46:31

Temat: KRAKAU...
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

From: "Panslavista" <p...@i...pl>
Subject: KRAKAU...
Date: 15 marca 2010 10:44

Dziwne - monitoring wszędzie, a koło płaszowskiego pomnika nie ma? Nie
chce mi się wierzyć!!! Wygląda na to, że jest tylko jedna ewentualność - na
monitoringu widać parchów malujących ichnie bohomazy. I jak tu oskarżyć
pomagierów Polakom i Polsce?

2. Data: 2010-03-15 10:04:41

Temat: Re: KRAKAU...
Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał

> [...]
> na
> monitoringu widać parchów malujących ichnie bohomazy. I jak tu oskarżyć

Ja myslalem, ze na monitoringu widac Panslaviste.

Film sie panu urwał ?

3. Data: 2010-03-15 10:37:25

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Mar, 10:46, "Panslavista" <p...@i...pl> wrote:
> [...]
> monitoringu widać parchów malujących ichnie bohomazy. I jak tu oskarżyć

Spray ci sie skonczyl?

Nazizm po raz kolejny
Tatuś w krótkich spodenkach...
Kobieta, mężczyzna, chaos.