Nazizm po raz kolejny

1. Data: 2010-03-15 09:06:18

Temat: Nazizm po raz kolejny
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

<<...Rzekł Jezus: "Szczęśliwy lew, którego zje człowiek. I lew stanie się
człowiekiem. Przeklęty człowiek, którego zje lew. I człowiek stanie się
lwem"...>>

A zatem są takie lwy, które są lwami, i tacy ludzie, którzy stali się lwami,
ale są też i takie lwy, które są jak człowiek.

Tak więc bójcie się, aby te ostatnie nie zechciały znowu pożreć pozostałych.

Rzekłem. ;)

--
CB

2. Data: 2010-03-15 09:26:54

Temat: Re: Nazizm po raz kolejny
Od: "czerwoniasty" <c...@g...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale są też i takie lwy, które są jak człowiek.
>
> Tak więc bójcie się, aby te ostatnie nie zechciały znowu pożreć

I tak w końcu wszyscy umrzemy.
Za 50-70 lat mało kto z uczestników psp będzie jeszcze żył.

3. Data: 2010-03-16 10:17:18

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czerwoniasty" <c...@g...on.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "cbnet" <c...@n...pl> napisał w wiadomości

> I tak w końcu wszyscy umrzemy.
> Za 50-70 lat mało kto z uczestników psp będzie jeszcze żył.

Tak. Też odebrałem słowa cb, jako rzecz o przemijaniu.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

4. Data: 2010-03-16 12:38:08

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale są też i takie lwy, które są jak człowiek.
>
> Tak więc bójcie się, aby te ostatnie nie zechciały znowu pożreć

Hmm, Ewangelia św Tomasza....
"Rzekł Jezus: Oto poprowadzę ją, aby uczynić ją mężczyzną, aby stała się
sama duchem żywym, podobnym do was, mężczyzn. Każda kobieta, która uczyni
siebie mężczyzną, wejdzie do królestwa niebios"

I coż powiedzieć? Nic tylko wyciągać wnioski!

I lądować w malinkach :-)))

MK

5. Data: 2010-03-16 12:54:14

Od: "<..>__ ~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał

--
Brat, może zapytaj emancypantek :o)

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

6. Data: 2010-03-16 13:06:49

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Porównaj np jak żyją kobiety w Indiach, Islamie, Judaiźmie, Chinach,
oraz jak w krajach cywilizowanych, gdzie kobiety mają takie same
prawa jak mężczyźni, oraz chcą z nich korzystać, jak również są gotowe
walczyć o tę równość, jeśli tylko gdzieś jej nie zauważają.

Kobiety, dla których jest to ważne i które nie wyobrażają sobie nawet
czegoś innego... [i dzięki którym takie kobiety jak m.in. Vilarson mogą
udawać, że też tak mają i korzystać z luksusu takiej sytuacji] te, które
same z siebie wychodzą poza tradycyjne ramy starożytnej kobiecości
(że tak powiem), podczas gdy inne - w innych kulturach - pozostają
w nich tak jak ich przodkinie sprzed 20-15-10-wieków, one są jak
mężczyźni.

Taka metafora mówiąca o tym, czego skutki każdy z nas widzi wyraźnie
wokół siebie. ;)

--
CB

7. Data: 2010-03-16 13:17:03

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości
>>> człowiekiem. Przeklęty człowiek, którego zje lew. I człowiek stanie się

> A w jaki sposób kobieta może uczynić się mężczyzna?
> ENder

Bo to właśnie jest "słynna" Ewangelia Tomasza (nie wchodzi w kanon 4
Ewangelii NT)
http://pl.wikipedia.org/wiki/Ewangelia_Tomasza

Dla mnie to trochę takie "a imię jego 44".
I kolejne pokolenia mają zabawę, co też mistrz/ św. Tomasz mógł mieć na
myśli......

MK

8. Data: 2010-03-16 13:19:10

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mężczyźni.
>
> Taka metafora mówiąca o tym, czego skutki każdy z nas widzi wyraźnie

Wychodzi z tego: feministka = święta....

A Vilarsony muszą się potem w tych luksusach mordować ......

MK

9. Data: 2010-03-16 13:21:29

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale są też i takie lwy, które są jak człowiek.
>
> Tak więc bójcie się, aby te ostatnie nie zechciały znowu pożreć

Swoją drogą jakie to....buddyjskie:

Rzekł Jezus: "Gdy wasi przywódcy powiedzą wam: "to królestwo jest w niebie,
wtedy ptaki niebieskie będą pierwsze przed wami". Gdy powiedzą wam, że ono
jest w morzu, wtedy ryby będą pierwsze przed wami. Ale królestwo jest tym,
co jest w was i tym, co jest poza wami. Skoro poznacie samych siebie, wtedy
będziecie poznani i będziecie wiedzieć, że jesteście synami Ojca żywego.
Jeśli zaś nie poznacie siebie, wtedy istniejecie w nędzy i sami jesteście
nędzą".

Albo podstawy buddyzmu są prawdziwie chrześcijańskie

MK

10. Data: 2010-03-16 13:23:07

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale są też i takie lwy, które są jak człowiek.
>
> Tak więc bójcie się, aby te ostatnie nie zechciały znowu pożreć

hah, a tu znalazłam taki kwiatek: "tłumaczenie z koptyjskiego oryginału:
Evangelium nach Thomas".
Czyż nie piekne?

http://www.mr_all.republika.pl/ewToma.htm

Tatuś w krótkich spodenkach...