KRASNALE OGRODOWE - GDZIE KUPIĆ???

1. Data: 2003-05-11 11:14:29

Temat: KRASNALE OGRODOWE - GDZIE KUPIĆ???
Od: "xena111" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

gdzie można kupić tanio krasnala ogrodowego, dość dużego, może być
obciachowy, byle nie kosztował za dużo.
sklepy - najlepiej gdzieś na południu polski. POMOCY!!!

2. Data: 2003-05-11 13:36:26

Temat: Re: KRASNALE OGRODOWE - GDZIE KUPIĆ???
Od: "Too Old" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kochany misio"
xena111<m...@p...onet.pl>
napisał(a) w swojej
wiadomości
<news:b9lbg1$92i$1@nemesis.news.tpi.pl> ,a ja na to :
> gdzie można kupić tanio krasnala ogrodowego, dość dużego, może być
> obciachowy, byle nie kosztował za dużo.
> sklepy - najlepiej gdzieś na południu polski. POMOCY!!!

Wybierasz się jak rozumiem na nasze spotkanie z prezentem ?

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
serwis muszlowcowy http://www.muszlowce.akw.pl/

3. Data: 2003-05-11 19:06:06

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Too Old" <t...@t...pl> wrote in message

> Wybierasz się jak rozumiem na nasze spotkanie z prezentem ?

86 krasnali dla Bogusława - co za wizja!!!! ;-)

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2003-05-11 19:35:23

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

> 86 krasnali dla Bogusława - co za wizja!!!! ;-)
>
> Pozdrawiam, Basia.

Basia :-) cała wieś by się zleciała :-))
Sadzę że to fatamorgana :-)
:-) Bogusław

5. Data: 2003-05-11 20:18:41

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski napisał(a):

> Basia :-) cała wieś by się zleciała :-))
> Sadzę że to fatamorgana :-)
> :-) Bogusław

Takie fatamorgany stoją gęsto przy każdej drodze w kierunku niemieckiej
granicy, między innymi między Bielskiem a Cieszynem. Dlatego tam tak dużo
wypadków bo kierowcy zamykają oczy by nie oglądać te dzieła sztuki.

--

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

6. Data: 2003-05-11 20:25:07

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> granicy, między innymi między Bielskiem a Cieszynem. Dlatego tam tak dużo
> wypadków bo kierowcy zamykają oczy by nie oglądać te dzieła sztuki.

Wczoraj jechałem do Świecka, nawet widziałem gipsowego konia naturalnej
wielkośći :-(
:-) Bogusław

7. Data: 2003-05-11 20:39:58

Od: "xena111" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jezu chryste, ale ja się serio pytam,
nawet nie pytajcie po co mi.

8. Data: 2003-05-11 21:19:38

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bogusław Radzimierski" <r...@o...pl> wrote in message
-botaniczny.pl...

> Basia :-) cała wieś by się zleciała :-))
> Sadzę że to fatamorgana :-)

Koszmar senny:-)))) Ale jaki piękny ogród by się zrobił;-)

Pozdrawiam, Basia.

9. Data: 2003-05-11 21:19:54

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dziadek" <d...@p...onet.pl> wrote in message

> Takie fatamorgany stoją gęsto przy każdej drodze w kierunku niemieckiej
> granicy, między innymi między Bielskiem a Cieszynem. Dlatego tam tak dużo
> wypadków bo kierowcy zamykają oczy by nie oglądać te dzieła sztuki.

Kierowców mogę zrozumieć, ale Ty chyba tkwisz w epoce c-k. Niemiecka
granica???

Pozdrawiam, Basia.

10. Data: 2003-05-11 21:29:26

Od: "Jerzy Nowak" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

xena111 <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> jezu chryste, ale ja się serio pytam,
> nawet nie pytajcie po co mi.

Z pewnością kupisz na targu w Nowym Targu.
pozdr. Jerzy

Borowka Bruszwica
Cyprysiki Lawsona !!!
wojna o kosiarkę!!!!!!!!