Kret

1. Data: 2003-05-11 13:56:47

Temat: Kret
Od: "sylar" <s...@r...alpha.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś ma sposób na wściekłego kreta na ( w) trawniku ?
Dzieki !

2. Data: 2003-05-11 14:50:59

Temat: Odp: Kret
Od: "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sylar <s...@r...alpha.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b9lkq4$4f9$...@a...news.tpi.pl...
> Czy ktoś ma sposób na wściekłego kreta na ( w) trawniku ?
> Dzieki !

Nie być równie wściekły jak on. Bądż mądrzejszy, a jak on
poczuje Twoją łagodność, delikatność, wyrozumiałość,
cierpliwość i życzliwość dla wspólużytkowników trawnika -
udzieli mu się całe bogactwo Twojej duszy i zrozumie, że
nie można być złym na kogoś, kto w zapamiętaniu niszczy
wyniki jego pracy.

Pozdrowienia od spokojnej i wyrozumiałej Zosi.

3. Data: 2003-05-11 16:46:59

Temat: RE: Kret
Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś ma sposób na wściekłego kreta na ( w) trawniku ?
> Dzieki !

Jak wściekły to musisz zawiadomić służby weterynaryjne :-)
W tym roku nie oczekuj odpowiedzi, rok kreta :-)
:-) Boguslaw

4. Data: 2003-05-11 17:57:53

Od: "max" <m...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@o...pl>
napisał w wiadomości
-botaniczny.pl...

> Jak wściekły to musisz zawiadomić służby weterynaryjne :-)
> W tym roku nie oczekuj odpowiedzi, rok kreta :-)
> [...]
Takie porady swiadcza o braku fachowosci grupowiczow:-). Mam ten sam problem
i to jest problem!!!!!!!!!!!!!!
moze ktos zna jakies metody i cos podpowie
Max

5. Data: 2003-05-11 18:08:07

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik max <m...@2...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b9m2tb$jpm$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
problem
> i to jest problem!!!!!!!!!!!!!!
> moze ktos zna jakies metody i cos podpowie

Grupowicze mają identyczny problem. Obejrzyj archwum grupy. :-))).
--
Pozdrawiam, Kaśka

6. Data: 2003-05-11 18:24:47

Od: "max" <m...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
-botaniczny.pl...

> problem
>
> Grupowicze mają identyczny problem. Obejrzyj archwum grupy. :-))).

ok thx
max

7. Data: 2003-05-11 18:45:58

Od: "Iza Wójcik" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
problem
> i to jest problem!!!!!!!!!!!!!!
> moze ktos zna jakies metody i cos podpowie
Proponuje skontaktowac sie z firma zajmujaca sie dezyderacja i poprosic,
zeby ktos cos zaradzil. Maja specjalne srodki i u mnie kiedy pojawia sie
kopczyk to jest to zazwyczaj pierwszy i ostatni na jakis miesiac. To sa
srodki dosc drogie
za jedno opakowanie place ok 200 zl. ale starcza przynajmniej na trzy
sezony.
Metoda jest drastyczna ale skuteczna.
Iza Wójcik

8. Data: 2003-05-11 18:53:08

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"max" <m...@2...pl> wrote in message news:b9m2tb$jpm$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Takie porady swiadcza o braku fachowosci grupowiczow:-).

Nie. Takie porady swiadcza o tym, ze grupowicze lubia zwierzeta.

A jesli chcesz wiedziec, co na tej grupie bylo pisane o kretach
(a bylo niemalo), to wejdz w Google (czy inne miejsce, gdzie jest
archiwum grupy) i wpisz "krety" w wyszukiwarke. Albo przeczytaj
strone http://ogrody.agrosan.pl/krecik.html

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

9. Data: 2003-05-11 20:16:21

Od: "Too Old" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kochany misio"
max<m...@2...pl>
napisał(a) w swojej
wiadomości
<news:b9m2tb$jpm$1@atlantis.news.tpi.pl> ,a ja na to :

> Takie porady swiadcza o braku fachowosci grupowiczow:-). Mam ten sam
> problem i to jest problem!!!!!!!!!!!!!!
> moze ktos zna jakies metody i cos podpowie

Kaganiec. ;-)

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
serwis muszlowcowy http://www.muszlowce.akw.pl/

10. Data: 2003-05-11 20:37:00

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

> Grupowicze mają identyczny problem. Obejrzyj archwum grupy. :-))).

Ja mam całkiem inny:
Od kilku lat nie mam kreta i nie wiem czemu (ale mi się to nie podoba,
wietrzę w tym jakiś podstęp).

Pozdrawiam
p...@r...pl

KRASNALE OGRODOWE - GDZIE KUPIĆ???