[KRK] gdzie ładny prezent na parapetów

1. Data: 2003-08-18 17:52:12

Temat: [KRK] gdzie ładny prezent na parapetów
Od: "Nika" <m...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich pięknie,

Chciałabym kupić przyjaciółce prezent z okazji przeprowadzki na nowe
mieszkanie. Mam mało czasu na bieganie po sklepach, a do tego na jutro,
kiedy mam akurat wolny dzień, zapowiadają ulewy. Proszę, podpowiedzcie, co
można kupić ładnego w Krakowie i gdzie - może nie Philippe Starck, ale też
nie pierwszy lepszy AGD. Aha, prezent musi przejechać kilkaset kilometrów
ze mną pociągiem, więc raczej nie mogą być to kwiaty doniczkowe, kryształy
itp.

Nika