Kabina Aquaform Java i jej nieszczęsne rolki

1. Data: 2006-09-22 08:31:34

Temat: Kabina Aquaform Java i jej nieszczęsne rolki
Od: Tadeusz Włodarczyk <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem z kabiną prysznicową, jak w tytule.. Polega on na tym, że
przesuwne drzwi w tej kabinie mocowane są do prowadnicy za pomocą
wyjątkowo tandetnych i plasticzanych rolek. Ponieważ w trakcie montażu
jedna z rolek wyrwała się z gwintu śruby, to drzwi stały się całkowicie
swobodne. Podejrzewam, że przy jakimkolwiek błędzie podczas otwierania
drzwi w przyszłości, oparciu się o nie lub coś w tym stylu te rolki będą
się wyrywały ciągle.

Czy użytkownicy tych kabin mogą jakoś potwierdzić lub zanegować moje
obserwacje i czy stosują ewentualnie jakieś alternatywne rozwiązania,
zamiast tej tandety?

pzdr
tadzik

--
FOTOSABAT - stowarzyszenie i galeria internetowa
http://www.fotosabat.org

2. Data: 2006-09-22 22:45:25

Temat: Re: Kabina Aquaform Java i jej nieszczęsne rolki
Od: "Macias" <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

> Czy użytkownicy tych kabin mogą jakoś potwierdzić lub zanegować moje
> obserwacje i czy stosują ewentualnie jakieś alternatywne rozwiązania,
> zamiast tej tandety?

zawsze mozna kupic Hoesch'a ;)

3. Data: 2006-09-24 09:31:06

Od: "Huckleberry" <n...@x...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz Włodarczyk" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
> Mam problem z kabiną prysznicową, jak w tytule.. Polega on na tym, że
> przesuwne drzwi w tej kabinie mocowane są do prowadnicy za pomocą
> wyjątkowo tandetnych i plasticzanych rolek.

Podstawowa zasada jest taka, że nalezy wybierając kabinę unikać rolek - to
wyjątkowo awaryjny element. Zwykłe zawiasy są sto razy lepsze. Sorry, że tak
brutalnie ;)

4. Data: 2006-09-25 06:45:18

Od: Tadeusz Włodarczyk <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 24 Sep 2006 11:31:06 +0200 _Huckleberry_ wrote:

> Podstawowa zasada jest taka, że nalezy wybierając kabinę unikać rolek - to
> wyjątkowo awaryjny element. Zwykłe zawiasy są sto razy lepsze. Sorry, że tak
> brutalnie ;)

W takim razie przestrzegam przez tym produktem każdego, komukolwiek by się
toto zachciało kupić.. Nieprzeciętne badziewie!

--
FOTOSABAT - stowarzyszenie i galeria internetowa
http://www.fotosabat.org
http://www.tadzik.pl

Jak abonament/pre-paid dla GSM - alarm
ogien w domu