Kabina nawannowa - oczywiście problem...

1. Data: 2004-03-18 08:23:23

Temat: Kabina nawannowa - oczywiście problem...
Od: "TomH" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy posiadacze kabin prysznicowych nawannowych. Mam problem...

Kupilem taka kabine firmy CADA. Mialem tez mozliwosc kupienia z KOLA. No ale
niemiecka precyzja przewazyla...

Precyzja... tak...

Czy lejac wode bezposrednio na kabine (m. in. na kanty, a nie tylko na
szybe) przez kilka sekund, ma prawo wyciekac woda. Wg. mnie ta kabina nie
spelnia zalozen kabiny prysznicowej. Czy myle sie?

Tomek, Looblin

1. Data: 2004-03-18 08:52:10

Temat: Re: Kabina nawannowa - oczywiście problem...
Od: "ggs" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"TomH" <t...@i...pl> wrote in message
> [...]
> szybe) przez kilka sekund, ma prawo wyciekac woda. Wg. mnie ta kabina nie
> spelnia zalozen kabiny prysznicowej. Czy myle sie?

Ale gdzie ta woda cieknie? pomiędzy kabiną a wanną czy przez konstrukcję
kabiny - albo żle zmontowane albo kabina do D...
GS

Problem z wanna akrylowa...
Czy zmieniać blachę trapezową na blachodachówke
Parkiet przemyslowy - szukam
białe robaczki w roślinie - co robić ?
biorko pod komputer