Kabina pomocy!

1. Data: 2003-06-22 19:45:09

Temat: Kabina pomocy!
Od: "KAsia" <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Jestesmy posiadaczami kabiny szklanej z Kola i tu zaczyna sie nasz
problem.Pomimo tego ze tuz po kapieli wycieramy ja i od czasu do czsu
traktujemy ja jakims odkamieniaczem to powoli mamy tego dosyc...Czy nie ma
czegos co pozwoliloby aby woda nie osadzala sie na szkle tylko po niej
gladko splywala?Prosze pomozcie nam bo nie cierpimy widoku zakamienionej
kabiny a czeste odkamienianie tez pewnie nie robi jej dobrze...wiec co mamy
kupic aby skonczyly sie te czest zabiegi? :)
Pozdrawiam KAsia

1. Data: 2003-06-22 20:12:16

Temat: Re: Kabina pomocy!
Od: "Piotr S." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"KAsia" <k...@r...net> wrote in message
> [...]
mamy
> kupic aby skonczyly sie te czest zabiegi? :)

Hmm takie szklo :( . Wiem ze np. Ravak oferuje kabiny ze szklem (jest troche
ciemniejsze) po ktorym krople splywaja i nie widac sladow .

Piotrek ; GG# 3501692
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

1. Data: 2003-06-22 20:26:40

Od: "KAsia" <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr S." <a...@w...pl> wrote in message
> [...]
troche
> ciemniejsze) po ktorym krople splywaja i nie widac sladow .

Ale my juz mamy kabinke i nie mamy zamiaru jej wymieniac przez najblizsze
nascie lat pozsukujemy czegos co umili nam jej utrzymanie bez kamienia i
osadu.....KAsia

1. Data: 2003-06-22 20:44:01

Od: "ninja" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a co za specyfik stosujecie do tego odkamieniania?

1. Data: 2003-06-22 21:06:56

Od: "skoniu" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KAsia" <k...@r...net> napisał w wiadomości
> [...]
> traktujemy ja jakims odkamieniaczem to powoli mamy tego dosyc...Czy nie ma
> czegos co pozwoliloby aby woda nie osadzala sie na szkle tylko po niej

Witaj. Firma RAVAK ma płyn który nanosi się na oczyszczone szybki kabiny i
po kilku minutach poleruje -podobno potem woda będzie właśnie spływała.
Kupiłam ten płyn ale niestety jeszcze go nie używałam.Ja czyszczę te szyby
Cilitem w żelu a czym Wy czyścicie?
Kasia

1. Data: 2003-06-23 06:35:52

Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mamy
> kupic aby skonczyly sie te czest zabiegi? :)

Walczę z tym syfem od samego początku. W Wawie woda jest tak koszmarna, że
mam kamień na wszystkim, czego się woda dotknie. Stosowałem płyny, które
mają ułatwiać spływanie wody, ale bezskutecznie. Pozostaje albo wymiana
kabiny, albo szorowanie preparatami, które usuwają kamień np. Cilit.
Myślałem nawet nad jakimś układem zmiękczającym wodę, ale w bloku jest to
praktycznie niewykonalne.

www.wyceny.nieruchomosci.pl

1. Data: 2003-06-23 08:47:28

Od: "KAsia" <K...@r...net.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Niestety uzywamy Cilita....a ten Ravak to gdzie mozna nabyc bo ja z Lublina
jestem....KAsia

1. Data: 2003-06-23 09:10:13

Od: "janusz" <w...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, podobno sa jakies powloke (preparat) na szybe po nalozeniu ktorych
woda splywa i nie pozostaja slady, sa firmy ktore sie tym zajmuja, w
Szczecinie w M3 mozna uzyskac namiary na taka firme
pozdrawiam Janusz
> [...]
Witam, podobno sa jakies powloke (preparat) na szybe po nalozeniu ktorych
woda splywa i nie pozostaja slady, sa firmy ktore sie tym zajmuja, w
Szczecinie w M3 mozna uzyskac namiary na taka firme, moze w Warszawie tam
gdzie kupials kabine tez beda wiedzieli
pozdrawiam Janusz

1. Data: 2003-06-23 12:58:32

Od: "Pete" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

KAsia <K...@r...net.eu.org> wystukal(a) :

> Niestety uzywamy Cilita....a ten Ravak to gdzie mozna nabyc bo ja z
> Lublina jestem....KAsia

Castorama

Ale cudów bym nie oczekiwal...
--