Kac

1. Data: 2003-09-22 06:24:26

Temat: Kac
Od: "LoChNeSs" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Na wstepie zaznacze, ze z medycyna mam tyle wspolnego co nic. Z wracam sie
zatem do Was z pytaniem. Zawsze po wypiciu wiekszej ilosci alkoholu
nastepnego dnia bola mnie lydki, bol bardzo podobny do zakwasow. Nie umiem
dopasowac do tego zadnej teorii, co o tym sadzicie, czy jest to normalne ??
MOze mam kiepskie krazenie ??
Prosze o powazne wypowiedzi.

Pozdrawiam, Luki

2. Data: 2003-09-22 08:49:19

Temat: Re: Kac
Od: "lekston" <l...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LoChNeSs" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dopasowac do tego zadnej teorii, co o tym sadzicie, czy jest to normalne

zwa to zjawisko zaburzeniami elektrolitowymi. gl. chodzi o potas i magnez.

3. Data: 2003-09-22 09:24:38

Od: "LoChNeSs" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lekston" <l...@m...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "LoChNeSs" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> ??

> zwa to zjawisko zaburzeniami elektrolitowymi. gl. chodzi o potas i magnez.

Dzis to mam a wczoraj walnalem tylko 3 piwka, czym najlepiej uzupelnic ??
Pluszzzz itp ??

Luki

4. Data: 2003-09-22 09:55:10

Od: "LoChNeSs" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> najlepiej uzupelnic ??
>
> Znacznie lepiej - po prostu nie pić!
> Organizm daje Ci do zrozumienia ze nie lubi tego typu
> płynów - możesz go ( ;-)) siebie) katować ale czy ważniejsze
> jest dla Ciebie - "Ja(1) mam ochotę" czy "Ja(2) nie
> toleruję"
LOL!
Jak ja lubie takich moralizatorow ;)

5. Data: 2003-09-22 10:32:00

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LoChNeSs" <l...@o...pl> napisał w
wiadomości news:bkmf6l$pha$1@news.onet.pl...

> [...]

płynów - możesz go ( ;-)) siebie) katować ale czy ważniejsze
jest dla Ciebie - "Ja(1) mam ochotę" czy "Ja(2) nie

Pozdrawiam
Qwax

6. Data: 2003-09-22 11:23:57

Od: "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

LoChNeSs <l...@o...pl> napisał(a):

> LOL!
> Jak ja lubie takich moralizatorow ;)

Prosiłeś o poważne odpowidzi. Qwax dał Ci poważną i sensowną. Twoja sprawa,
czy z niej skorzystasz.

Pozdrawiam....

7. Data: 2003-09-22 12:17:32

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LoChNeSs" <l...@o...pl> napisał w
wiadomości news:bkmgvs$1v1$1@news.onet.pl...

ważniejsze
> LOL!
> Jak ja lubie takich moralizatorow ;)

To nie kwestia moralizowania - jak chcesz to IMO możesz się
zapić na śmierć, tylko nie zaśmiecaj grupy marudzeniem że
Cię nóżki bolą - za głupotę się płaci - nawet jeżeli
'obiektywnie' to nie jest głupota. Piwo jest dla ludzi ale
może nie dla Ciebie? Może jak nie będziesz palił i/lub ćpał
i/lub jadł będziesz regularnie i zdrowo (mikroelementy) to i
piwo /alkohol/ pić będziesz mógł bez nadmiernych skutków
ubocznych - teraz 'mądrzejszy kawałek Ciebie' mówi że
postępujesz niewłaściwie. I to tylko tyle - jak widzisz nic
nie było o moralności!

Pozdrawiam
Qwax

8. Data: 2003-09-23 09:02:03

Od: "ela" <w...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pij sok pomidorowy i pomarańczowy, ze śwoeżych owoców najlepiej. I orzechy w
dużych ilościach zjadaj. A w tabletce to wszystko czego potrzebujesz ma
Aspargin.
pozdr
ela
ps.swoją drogą podziwiam, że pomimo bólu nadal sam sobie ten ból wywołujesz

Medycyna pracy - badania
Okularki korekcyjne do plywania
polski lekarz w Niemczech - na jakiej zasadzie?
swinka
arszenik- gdzie mozna dostac ?