Kafeterka - pytanie

11. Data: 2007-01-05 08:12:27

Temat: Re: Kafeterka - pytanie
Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha napisał(a):

> Moja uwaga o niewybuchu również nie była bez powodu, podobnie jak
> emotka. Doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że skoro tam jest, to
> znaczy, że powinien być. Ale używam tego urządzenia tak rzadko, że
> jeszcze długo nie "zarośnie" kamieniem. Zresztą jego stan oceniam na
> bieżąco, po każdym zaparzeniu kawy.

To znaczy? Masz jakiś patent na zaglądanie do wnętrza tej rurki? ;)

E.

12. Data: 2007-01-10 10:59:26

Od: "(Na)Leśnik" <n...@n...lubi.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. napisał(a):

> To czy przylega scisle nie ma wiekszego znaczenia, najwazniejsze zeby
> czesc dolna dobrze sie dokrecala do gornej. Przed zakupem sprawdz
> uszczelke, poza tym takiego typu ekspresow uzywalam, i polecam.

Ok. Dzięki serdeczne.

--

Pozdrowionka z buszu
(Na)Leśnik

13. Data: 2007-01-11 06:38:57

Od: "(Na)Leśnik" <n...@n...lubi.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek napisał(a):

> Cena wcale nie jest taka atrakcyjna :)
> Pokrywka w sumie nie ma takiego znaczenia - poza estetyką. Zapobiega
> pryskaniu kawy pod koniec parzenia i to jej jedyna funkcja. Wczesniej
> kawa spokojnie wypływa i spływa do pojemniczka. Moja również lekko
> odstaje ale nic wokół nie jest zapryskane.

Cena nie jest atrakcyjna? 55 za 6 TZ?? W sieci znalazłem dokładnie taki
sam za 30 dychy drożej.

--

Pozdrowionka z buszu
(Na)Leśnik
RLU:304850
Jak rząd mówi, że zabierze, to na pewno zabierze.
Jak rząd mówi, że da, to... mówi.

Zwyczajne talerzyki deserowe-pytanie
Przepis z Primo Gusto ze szpinakiem poproszę
sushi przepis
WISNIE
Obiad!