WISNIE

1. Data: 2007-01-02 13:20:04

Temat: WISNIE
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pojadam sobie. Zamrożone pół roku temu. Fantastyczne.

2. Data: 2007-01-02 13:47:28

Temat: Re: WISNIE
Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> Pojadam sobie. Zamrożone pół roku temu. Fantastyczne.
To ja lecę po truskawki :-)
Tyle, że śmietanka bita - out!

3. Data: 2007-01-02 23:12:54

Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

ikselka napisał(a):

> To ja lecę po truskawki :-)
> Tyle, że śmietanka bita - out!

Dobrz że out, bo później do magicznego leżaka.
Ja tam wolę kompot z wiśni nawet tych mrożonych, chociaż na
bezrybiu i rak ryba.
Bardzo dobre jest ciasto z masą na śmietanie kremówce i galaretce do
tego zmiksowane wiśnie lub inne owoce ,oraz dodane w całości lub
lekko poszarpana. Po jego spożyciu tego ciasta - deseru, a naprawdę
potrawię dość sporo go spałaszować, to nic tylko do leżaka.
A dodam, że u mnie są świeże wiśnie i czereśnie. I cholera że w
cenie nie zwalającej z nóg.

Pozdrawiam Janusz

Obiad!
Expres Ciśnieniowy Krups - opinie.