DO OPIXA

1. Data: 2007-01-02 06:27:43

Temat: DO OPIXA
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego nie chcą Ciebie na kuchni, twierdząc, że mają Ciebie dość w
Szczecinie?

Czyżby znowu księżna Żydoriana Miseria Conduita?

2. Data: 2007-01-02 07:15:59

Temat: Re: DO OPIXA
Od: opix <o...@w...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:

> Dlaczego nie chcą Ciebie na kuchni, twierdząc, że mają Ciebie dość w
> Szczecinie?
>
> Czyżby znowu księżna Żydoriana Miseria Conduita?

ja tu nie piszę , od kiedy ugotowałem pierwszą żonę /sasiedzi mieli w
tamtym czasie udane swięta / nie zajmuję się kuchnią -w piekarniku widzę
stale ten rudy łeb pierwszej zony -fałszywem zajeły się koty a mnie
wolnemu było znależć kobiete co się zna na gotowaniu -przywiozłem sobie
taką jako trofeum z jugosławii -o tym ze rosztrzelałem jej rodzinę to
wiem tylko ja -prosiak na roznie to pryszcz przy dobrze zastrzelownej
teściowej
--
===opix===

MASŁO
czekolada jak z wedla
Imbryk - Porcelana Włocławek - poszukuję !
Ryż
Czekolada do pieczenia?