Czekolada do pieczenia?

1. Data: 2007-01-01 13:41:51

Temat: Czekolada do pieczenia?
Od: "Chorzowianin" <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Witam, ostatnio usłyszałem o czekoladzie do pieczenia - co to jest, w jakiej
wystepuje postaci i GDZIE można ją kupić?

2. Data: 2007-01-01 15:32:08

Temat: Re: Czekolada do pieczenia?
Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chorzowianin napisał(a):
> Witam, ostatnio usłyszałem o czekoladzie do pieczenia

Raczej do ozdabiania ciast, tj. do sporządzania polewy, różnych
powlekanych czekoladą dekoracji, ale i do kremów, deserów
czekoladowych.

> co to jest,

Fachowa nazwa: kuwertura.

> w jakiej
> wystepuje postaci

W postaci tabliczek, zdarza się zmielona.

> i GDZIE można ją kupić?

Ba!
Też bym chciała wiedzieć :-(((

3. Data: 2007-01-01 16:28:30

Od: "Elżbieta Wojtowicz" <e...@p...onet.XX> szukaj wiadomości tego autora

W hurtowniach cukirniczych - na worki :)
pozdrawiam

4. Data: 2007-01-01 22:09:24

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chorzowianin <m...@o...eu> napisał(a):

> Witam, ostatnio usłyszałem o czekoladzie do pieczenia - co to jest, w
jakiej
> wystepuje postaci i GDZIE można ją kupić?

Właśnie zachodzę w głowę - gdzieś ostatnio kupiłam dwie tabliczki. W jakimś
sklepie sieciowym. Ponieważ z rozmaitością takowych u nas gorzej niż źle,
myślę, że chyba w Lidlu.

Ania

5. Data: 2007-01-01 22:39:32

Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha napisał(a):

> Właśnie zachodzę w głowę - gdzieś ostatnio kupiłam dwie tabliczki. W jakimś
> sklepie sieciowym. Ponieważ z rozmaitością takowych u nas gorzej niż źle,
> myślę, że chyba w Lidlu.

To był Lidl, ale napewno można kupić w Czechach, no i u mnie w
Dublinie.U nas przed świętami w do Lidla też rzucili.

Pozdrawiam Janusz trzymam się ciepło.

6. Data: 2007-01-02 04:28:37

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"anatol" <j...@t...pl> wrote in message
.com...

czeremcha napisał(a):

> [...]

To był Lidl, ale napewno można kupić w Czechach, no i u mnie w
Dublinie.U nas przed świętami w do Lidla też rzucili.

Dawniej, ciężko bo ciężko, można było kupić bloki czekolady gorzkiej,
właśnie do celów cukierniczych. Ciekawe, czy jakiś producent powróci do
odlewania takich bloków czekolady w/g starej receptury - naturalne składniki
i bez chemicznych przypraw.

7. Data: 2007-01-02 04:50:24

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ikselka" <i...@w...pl> wrote in message
ps.com...

Chorzowianin napisał(a):
> [...]

Raczej do ozdabiania ciast, tj. do sporządzania polewy, różnych
powlekanych czekoladą dekoracji, ale i do kremów, deserów

Fachowa nazwa: kuwertura.

> w jakiej
> wystepuje postaci

W postaci tabliczek, zdarza się zmielona.

> i GDZIE można ją kupić?

Ba!
Też bym chciała wiedzieć :-(((

https://sklep.swiatczekolady.pl/czekolada.html

Na stronie Wedla tego nie ma, ale zapewne kuchennymi drzwiami - te pastylki
czekoladowe 6,5kg - to interesujące...
http://www.papaja.pl/index.php?section=firmy_info&id
=150

8. Data: 2007-01-02 13:28:20

Od: "BoBig" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
"ikselka" <i...@w...pl> napisał(a):

> Raczej do ozdabiania ciast, tj. do sporządzania polewy, różnych
> powlekanych czekoladą dekoracji, ale i do kremów, deserów
> czekoladowych.

Nie to nie prawda. Czekolada do pieczenia to specjalna czekolada do
pieczenia ;-)). Może mieć formę patyczków lub kaletek.

> Fachowa nazwa: kuwertura.

Nie to nieprawda. Czekolada do pieczenia to co innego niż kuwertura.

> W postaci tabliczek, zdarza się zmielona.

Nie to nieprawda. O postaci pisałem wyżej.

> Ba!
> Też bym chciała wiedzieć :-(((

W hurtowniach cukierniczych.

Pozdrawiam
BoBig

9. Data: 2007-01-02 13:35:38

Od: "BoBig" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

10. Data: 2007-01-02 14:05:00

Od: "Chorzowianin" <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

czy to taka:

http://www.allegro.pl/item152910778_najwieksza_najle
psza_najtansza_czekolada_800g_.html

?

sernik
MOJE...
Zyczenia Noworoczne i przepis na kaca
Dla tych, co mogą, dla tych, co nie mogą...
krewetki?