Zyczenia Noworoczne i przepis na kaca

1. Data: 2007-01-01 02:50:48

Temat: Zyczenia Noworoczne i przepis na kaca
Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Serdeczne zyczenia szczesliwego Nowego Roku, oslawionych obiadow,
ciekawych ciast, dostatnich deserow, pomyslnych pasztetow, itp.
z dalekiego zachodu
przesyla Magdalena Bassett
48.08 N, 123.10 W

Przepis na kaca
1 wanna pelna goracej wody + 6 lyzek sody oczyszczanej

Napelnic wanne woda, dodac sode, zamieszac. Wypic ponizszy plyn. Spedzic
pol godziny w goracej wodzie z soda. Spedzic nastepne pol godziny w
pozycji poziomej. Po tym czasie kac przejdzie.

Plyn na zmniejszenie kaca
1 szklanka zimnej wody + 1 lyzeczka sody oczyszczanej
Zmieszac i wypic przed zanurzeniem sie w goracej wannie.

MB

2. Data: 2007-01-01 03:38:40

Temat: Re: Zyczenia Noworoczne i przepis na kaca
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena Bassett" <i...@b...com> wrote in message

Witaj!

Zlosliwa jestes. Na kaca: :Krwawa Maryska.
Albo:
- dwie aspiryny
- 2KC (apteka)
- kwas z ogórków
- kwas z kapusty
- kefir

Na szybkie otrzezwienie - mocna kawa ze sola.

Na poranna delirke - piwo z rana jak smietana (przynajmniej rece przestana
sie trzasc).

3. Data: 2007-01-01 05:25:52

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** Magdalena Bassett wrote:

> Plyn na zmniejszenie kaca
> 1 szklanka zimnej wody + 1 lyzeczka sody oczyszczanej
> Zmieszac i wypic przed zanurzeniem sie w goracej wannie.

Ta, a ja właśnie łykam 0.3 Heinekena i idę dalej w kimę. :)

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )

4. Data: 2007-01-01 06:14:27

Od: Kyllyan <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli komuś na kaca pomaga piwo, to zapraszam do poradni leczenia
uzależnień ;)

--
Sławomir J Marusiński
Gdańsk

5. Data: 2007-01-01 07:33:20

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kyllyan" <m...@w...pl> wrote in message
> Jeśli komuś na kaca pomaga piwo, to zapraszam do poradni leczenia
> uzależnień ;)

Wymieniłem jako pomoc w nagłych przypadkach...

6. Data: 2007-01-01 07:37:01

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kyllyan" <m...@w...pl> wrote in message
> Jeśli komuś na kaca pomaga piwo, to zapraszam do poradni leczenia
> uzależnień ;)

Nie zapominaj, że w piwie - jednym jest bardzo mało alkoholu, ale za to jest
lupulina z chmielu i tu ona ma duże znaczenie lecznicze na rozdygotany
system nerwowy dręczony przez właściciela całą noc...

7. Data: 2007-01-01 08:03:00

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kyllyan" <m...@w...pl> wrote in message
> Jeśli komuś na kaca pomaga piwo, to zapraszam do poradni leczenia
> uzależnień ;)

Stałem kiedyś na przystanku autobusowym, zimno mróz tak z -15°C, Stało
kilka osób podszedł nienajlepiej ubrany człowiek z widoczną delirką, prosił
o pieniądze na piwo, jeden go zwyzywał, jakas babus napadł na niego z mordą,
o leczeniu, inni radzili to czy owo, obok był sklep, nie miałem drobnych,
kupiłem więc piwo, dałem temu choremu, wypił i z miejsca się zmienił, ręce
przestały mu drżeć, sam przestał się trząść, ulga na twarzy.

Dałem mu jedyne lekarstwo potrzebne w takiej chwili. Jak nędznie
wyglądają pouczenia i rady zamiast efektywnej pomocy...

8. Data: 2007-01-01 09:24:19

Od: panta_rei <j...@c...znajdzie> szukaj wiadomości tego autora

Świadomie, albo i nie Magdalena Bassett napisał(a):

> Serdeczne zyczenia szczesliwego Nowego Roku, oslawionych obiadow,
> ciekawych ciast, dostatnich deserow, pomyslnych pasztetow, itp.
> [...]

To i ja sie przyłącze... z bliższej północy ;)

> Przepis na kaca
> 1 wanna pelna goracej wody + 6 lyzek sody oczyszczanej

W pokalu rozpuscic musujące wapno i multiwitamine w niewielkiej ilosci
wody, dodac 2-3 łyżeczki cukru. Po rozpuszczeniu cukru wlac sok z calej
cytryny i dopelnic pokal gazowaną zimną mineralką.

Wypić duszkiem!

Pozdrawiam.
--
Sławomir Frąc- Braniewo LRU #271189 *Polska Grupa Freesco*
http://foto.sztrandek.int.pl jid:panta_rei(at)jabber.org

9. Data: 2007-01-01 10:02:23

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisal w
wiadomosci news:12pgtoaci2pu5b@corp.supernews.com...
> Serdeczne zyczenia szczesliwego Nowego Roku, oslawionych obiadow,
> ciekawych ciast, dostatnich deserow, pomyslnych pasztetow, itp.
> [...]

Zycze smacznego na Nowy Rok, bezkacowo.

Krycha

10. Data: 2007-01-01 10:05:07

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena Bassett" <i...@b...com> wrote in message

Kilka przepisów na napoje trzezwiace zwane z niemieckiego ostryga (Die
Auster):

1) Do szerokiego kieliszka nalewamy kilka kropel oliwy i obracajac pokrywamy
od wewnatrz filmem caly kieliszek. Wpuszczamy do srodka swieze zóltko,
wkraplamy 10 - 20 kropel dzinu lub pieprzówki i posypujemy odrobina mielonej
paryki i czarnego pieprzu - wypijamy jednym haustem.

Opcja - szczypta soli na w/w przyprawy i 2 - 3 krople soku z cytryny.

2) kieliszek 100g traktujemy jak wyzej, dajemy na dno dwie lyzeczki od
herbaty pikantnego keczupu, zóltko, na to mielony pieprz, papryke i odrobine
soli, 10 - 15 kropel jalowcówki, zoladkówki, gorzkiej, pieprzówki lub innej
ostrej lub gorzkiej wódki, na koniec dwie - trzy krople soku z cytryny.

Opcja - mniej pieprzu, papryki i soli i mozna dodac 20 kropli koniaku -
pobudza apetyt po przepiciu.

3) do 100g pokrytego oliwa nalac odrobine dzinu, delikatnie wpuscic swieze
zóltko (aby sie nie rozlalo) dodac przecieru pomidorowego lub ostrego
keczupu jako wieniec wokól zóltka , pare kropel soku z cytryny, po szczypcie
mielonego pieprzu, papryki, galki muszkatolowej i soli.

4) do kieliszka jak wyzej dodac 10ml koniaku, zóltko, 20ml koncentratu
pomidorowego, 5-10ml oliwy z oliwek, po szczypcie pieprzu, papryki i soli.
na wierzch kladziemy lyzeczke ostrego chrzanu z octem.

Dla tych, co mogą, dla tych, co nie mogą...
krewetki?
sernik
ZYCZENIA
Fondue nie wyszło