MASŁO

1. Data: 2007-01-02 05:08:21

Temat: MASŁO
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja wiem, że smarkety sprzedają różnorodne masła, ale zastanawiam się,
dlaczego nie sprzedają masła "na wagę". Potrzebna byłaby prasa - kostkarka
wyciskająca klientowi masło Extra w ilości zamówionej prosto z bloku 25
kg... byłoby to najświeższe masło w sklepie. Wszystkie w kostkach kupione
przez moją TŻ - Marudę w smarkatach mają warstewkę zjełczałego masła. Taka
maszyna wypełniałaby wszystkie przepisy unijne...

2. Data: 2007-01-02 05:11:41

Temat: Re: MASŁO
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message
> [...]
> przez moją TŻ - Marudę w smarkatach mają warstewkę zjełczałego masła. Taka
> maszyna wypełniałaby wszystkie przepisy unijne...

Mały dodatek - sporą część życia kupowałem w sklepie z nabiałem masło na
wagę krojone przez sklepową nożem - prosto z bloku. Jakos przez te wszystkie
lata nie dostałem sraczki z powodu masła...

PRECZ Z UNIĄ I GŁUPOTĄ UNIONISTÓW !!!

3. Data: 2007-01-02 08:59:31

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> PRECZ Z UNIĄ
To popieram w całej rozciągłości!
> I GŁUPOTĄ UNIONISTÓW !!!
Raczej z głupotą polskich nadgorliwych urzędasów, którzy z
normalnych przepisów unijnych zrobili szklaną górę nie do
przebycia...

4. Data: 2007-01-02 10:03:04

Od: "czeremcha " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista <p...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> wyciskająca klientowi masło Extra w ilości zamówionej prosto z bloku 25
> kg... byłoby to najświeższe masło w sklepie.

Slavi, masło byłoby może i świeże, ale czy maszyna byłaby myta chociaż raz
na jakiś czas :-/ ?

Poza tym - jak widzę babole rozpakowujące kostki masła i wtykające tam swoje
zagilane nosy - to nie wierzę, że nie chciałyby takiego masła na wagę
powąchać, ba, może i skrobnąć pazurem... Dlatego /między innymi/ przez lata
unikałam masła jak ognia. Niestety, chłopak córki lubi masło - więc zaczęłam
kupować. Te najściślej zapakowane, nie ruszane kostki...

Poza tym - jak widzę te wielokrotnie oglazurowane filety rybne, które po
rozmrożeniu tracą 1/3 swojej wagi - też mnie szlag trafia. I przypominam
sobie filety rybne krojone z bloku... Na powierzchni grama lodu nie było.

Ania

5. Data: 2007-01-02 10:14:19

Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 02 Jan 2007 10:03:04 +0000, czeremcha napisał(a):

> [...]
> sobie filety rybne krojone z bloku... Na powierzchni grama lodu nie było.

A gdzie ci się udało znaleźć takie co tylko 1/3? U mnie regularnie
wychodziło 1/2 i przerzuciłem sie wyłącznie na ryby świeże (lub prawie
świeże...... ) ale nie mrożone.

6. Data: 2007-01-02 10:45:03

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha napisał(a):
> Poza tym - jak widzę te wielokrotnie oglazurowane filety rybne, które po
> rozmrożeniu tracą 1/3 swojej wagi - też mnie szlag trafia.
Nie tylko Ciebie. Kupiłam kilogramowe op. soli, po rozmrożeniu i
odsączeniu nadmiaru wody pozostało 1/2 kg - chyba nawet 45 dag...
Dlatego teraz kupuję ryby świeże (w Makro sprzedają odfiletowane i
tuszki), po czym umieszczam w mojej przepastnej zamrażarce zajmującej
pół piwnicy :-)

7. Data: 2007-01-02 10:46:25

Od: Tatiana <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 2 Jan 2007 10:14:19 +0000 (UTC), Waćpanna lub waćpan jureq, w
wiadomości <news:endb9r$ehm$3@opal.futuro.pl> zawarł, co następuje:

> A gdzie ci się udało znaleźć takie co tylko 1/3? U mnie regularnie
> wychodziło 1/2 i przerzuciłem sie wyłącznie na ryby świeże (lub prawie
> świeże...... ) ale nie mrożone.

Kupując mrożoną rybę (najczęściej pangę) w selgrosie mam podane na
opakowaniu ile tej glazury powinno być. Podają 20% i faktycznie mniej
więcej tyle ryba traci na wadze...
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Nie przejmuj się maleńka, poniosą Cię... na rękach!

8. Data: 2007-01-02 11:33:04

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czeremcha " <c...@N...gazeta.pl> wrote in message

> [...]
> sobie filety rybne krojone z bloku... Na powierzchni grama lodu nie było.

Maszyna prosta - rodzaj cylindra z tłokiem - od wewnątrz myć by nie
trzeba było, ciągły przesuw bloków masła - musiałaby być chłodzona i mieć
klawiaturę do ustalania wagi kupowanego masła - które - zapakowane
wysuwałoby się rynną na półkę odbioru, żaden klient nie miałby możliwości
wąchać przed wzięciem do koszyka.
Wyciskasz klawiszami wagę masła - wyświetla się też cena, zatwierdzasz i
wyjeżdża ci zapakowana bryła inkasując z karty zapłatę.

9. Data: 2007-01-02 23:04:41

Od: "czeremcha " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista <p...@w...pl> napisał(a):

> /.../ masła - które - zapakowane
> wysuwałoby się rynną na półkę odbioru, żaden klient nie miałby możliwości
> wąchać przed wzięciem do koszyka.

Wiem, że nie miałby możliwości, ale nie znasz ludzi? Albo żądaliby podania
kawałka masła na nożu - jak na targu, albo wkładali do koszyka, a za
najbliższym regałem robiliby degustację. Niezadowoleni odkładaliby masło np.
między konserwy, płyny do naczyń albo majtki. Po całym dniu pobytu między
majtkami masło wracałoby do maszyny... Brrr...

Ania

10. Data: 2007-01-02 23:08:08

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> między konserwy, płyny do naczyń albo majtki. Po całym dniu pobytu między
> majtkami masło wracałoby do maszyny... Brrr...

Zapłacone kartą?

czekolada jak z wedla
Imbryk - Porcelana Włocławek - poszukuję !
Ryż
Czekolada do pieczenia?
sernik