Kakaowiec z jabłkami

1. Data: 2000-06-25 11:53:20

Temat: Kakaowiec z jabłkami
Od: "Anna Górska" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Składniki:
5 jajek
1 szklanka cukru
0.5 szklanki oleju
2 szklanki mąki
6 jabłek
1 łyżka sody
2 czubate łyżki kakao
szczypta cynamonu
szklanka pokrojonych orzechów(włoskie,laskowe)
0.5 szklanki rodzynek
0.5 szklanki wiśni(z kompotu)

Oddzielić żółtka od białek. Białka ubić na sztywno z odrobiną soli. Dodać
cukier i żółtka i jeszcze to razem dobrze ubić. Dodać olej i mąkę i resztę
sypkich produktów. Na koniec dodać jabłka pokrojone w kostkę, orzechy,
wiśnie, rodzynki i dobrze wszystko wymieszać.
Piec w piekarniku 45 minut.
Wystudzone ciasto można polać polewą(ja kupuję taką co się wkłada do wody i
się sama rozpuszcza)
Smacznego!!!
Ania

1. Data: 2000-06-25 16:02:03

Temat: Re: Kakaowiec z jabłkami
Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Anna Górska <a...@e...com.pl> wrote in message

| Wystudzone ciasto można polać polewą(ja kupuję taką co się wkłada do wody
^^^^^^^^^^^^^

Ciasto polewa się, jak jest jeszcze gorące. Potem to już musztarda po
obiedzie.

--
Konrad J. Brywczyński Riding on a unicorn
b...@w...pdi.net Stranded in my mind

Haslo
Cos z chiszczyzny
grzyby ?
Pilnie potrzebny przepis na botwinke.!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!
pomoc w zagrożeniu nudą