pomoc w zagrożeniu nudą

1. Data: 2000-06-23 08:32:45

Temat: pomoc w zagrożeniu nudą
Od: "Agnieszka" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy dyskutanci!!
Moi szefowie wymyślili, że nasza firma dziś PRACUJE! Sprytni koledzy wzięli
urlopy, a ja-frajerka siedzę w pracy. Żadna z firm, z którymi współpracuję
dziś nie urzęduje, a zatem ja siedzę i się nudzę za monitorem. Proszę
napiszcie coś do mnie, bo zwariuję!! PODYSKUTUJMY! Jestem tu uwięziona do
16.00 a dopiero potem wyjeżdżam na półdługi weekend. Czekam na Wasze
wiadomości!!
AGA

1. Data: 2000-06-23 08:41:38

Temat: Re: pomoc w zagrożeniu nudą
Od: "Artur" <z...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie tylko ty pracujesz, ja również. Odnośnie podyskutowania to nie wiem czy
będę miał tyle czasu żeby nie robić tego z doskoku.
Artur

1. Data: 2000-06-23 13:08:54

Temat: Odp: pomoc w zagrożeniu nudą
Od: "bob" <m...@t...debica.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc AGA
Masz szczescie pracujesz tylko dzis, a ja musze pracowac jeszcze jutro. Jak
bedziesz miala czas to napisz, zawsze bedzie milo z kims podyskutowac. Dzis
sie bardzo nudze a jutro dostane swira. Nara.
BOB

1. Data: 2000-06-25 12:20:30

Od: "Malgosia Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

bob napisał(a) w wiadomości: <8ivmj5$ak2$1@main.toi.tarnow.pl>...
> [...]
>bedziesz miala czas to napisz, zawsze bedzie milo z kims podyskutowac. Dzis
>sie bardzo nudze a jutro dostane swira. Nara.

Ja tam się cieszę, ze pracowałam w weekend, bo przeczytałam nareszcie 450
zaległych postów!

Margola

dzień ojca
Klarowanie wina