Kalkulatorek

11. Data: 2004-09-02 06:24:00

Temat: Re: Kalkulatorek
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
wiadomości news:ch5irk$m60$1@news.onet.pl...

> Poza tym - celowe wprowadzanie innych w błąd - to zwykłe oszustwo,

aż nie chce mi sie wierzyć ,że to ty napisałaś.czy pisząc to pomyslałaś o
sobie??

a co ty sądzisz o przeciwwskazaniach odnośnie stosowania DO.czy są jakieś
przeciwwskazania???

12. Data: 2004-09-02 06:30:40

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

jaszczur w wiadomości
or.workplace.pl pisze:

> Czyli co tu jest nieprawdą?

Glownie to, ze autor zapomnial dodac "wg standardow DO", bo np. dla mnie
wartosc zuzytego filtra (watroba czy nerki tuczonej przez miesiace nie
wiadomo czym swini) jako pozywienia jest raczej srednia, a zoltka jajek nie
sa wcale takie idealne, jak staraja sie je przedstawiac optymalni. No i ten
lapsus w logicznej konstrukcji wypowiedzi, ktorego Krysia nie moze przebolec
i pewnie nigdy mi nie wybaczy, ze bezwzglednie wywlekam go na swiatlo
dzienne, bo przeciez optymalnie odzywiony mozg lapsusow popelniac nie
powinien z definicji. Czy juz posunela sie do ataku personalnego?

--
Słodka 30% bita śmietana bez cukru nie tuczy. 100 gram śmietany 30% to jest 291
kalorii Żaden tłuszcz, który spożywamy bezpośrednio nie tuczy. Tuczą natomiast

13. Data: 2004-09-02 06:33:47

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
> wiadomości news:ch5irk$m60$1@news.onet.pl...

Tylko kto kogo wprowadza w blad, zastanawialas sie nad tym?

PS: naduzywasz myslnikow. Generalnie to taka slabsza forma przecinka, wiec
stosuje sie je tam, gdzie przecinki.

--
Pan dr Jan Kwaśniewski za stworzenie swojej przełomowej w historii medycyny teorii
powinien dostać nagrodę Nobla. - Janusz Baczyński

14. Data: 2004-09-02 09:07:47

Temat: PYTANIA
Od: "aaa bbb" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co oznacza pojecie: "Twoja Podstawowa Przemiana Materii wynosi..." ?

Co oznacza pojecie: "Twoj próg kaloryczny uwzgledniajacy powyzsze wartosci
wynosi..." ?

Czy pierwsza wartosc to realne zapotrzebowanie (minimum kaloryczne) a druga
to maksimum kaloryczne?

15. Data: 2004-09-02 13:05:41

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaszczur" <j...@a...at.reply-to.invalid> napisał w
wiadomości
or.workplace.pl...
> Przeglądam pl.misc.dieta

> Czyli co tu jest nieprawdą? Bo pewna optymalna (żrąca boczek na
kolację),

Żrąca? A dlaczego nie "jedząca"? Czyżby emocje znajdowały upust w
specyficznym słownictwie?

> o mały włos pazurami by mi oczu nie wydrapała jak kwestionowałem
> powyższe zdanie umieszczone w jakiejś wyświechtanej kserokopi
książki,
> czy też skryptów pseudonaukowych.

Zamiast narażać się na "pazury pewnej optymalnej" - poczytaj o BIAŁKU
u samego autora DO http://dr-kwasniewski.pl/?id=2&news=80

> Jeśli powyższe zdanie jest nieprawdą, to jak można dopuścić do
> rozpowszechnienia takich materiałów, które są traktowane przez
niektórch
> ludzi jako wyrocznia?!

A jak zabronić Coolerowi CELOWEGO powielania lapsusu Leszka? który swą
wypowiedź poprawił:

"Potrawy mięsne, a zwłaszcza podrobowe są najwartościowszym
pożywieniem. Ustępują tylko żółtkom jajek." - Leszek Serdyński
http://glinki.com/?l=z5rdj0

...czego Cooler żałośnie dziecinnie nie przyjmuje do wiadomości,
bo uwielbia mącić ile się da. I PO TO właśnie wyszukuje na grupie
optymalnych "odpowiednie" cytaty.
Zauważ, że optymalni w ramach rewanżu nie robią tego samego
z wypowiedziami niektórych wegetarian na różnych grupach, czy forum,
a okazji do wyśmiewania byłoby mnóstwo, ale po prostu
- pewnych rzeczy się nie robi.
Marcin, mimo wyższego wykształcenia, tej subtelnosci nie czuje... :(

1. Najwyraźniej owa optymalna słabo zna teorię DO
2. Powinna trochę myśleć samodzielnie, zamiast bezreflekdyjnie
powtarzać teksty z sygnaturek Marcina Coolera i innych krytykantów Do.

Krystyna

16. Data: 2004-09-02 13:35:46

Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik Krystyna*Opty* pisze:

> Żrąca? A dlaczego nie "jedząca"? Czyżby emocje znajdowały upust w
> specyficznym słownictwie?
E tam. Po prostu tak to wygląda, widziałem na własne oczy.
Normalnie jak za okupacji to wygląda...

> A jak zabronić Coolerowi CELOWEGO powielania lapsusu Leszka? który swą
> wypowiedź poprawił:
Ale co tu ma Cooler wspólnego?

> 2. Powinna trochę myśleć samodzielnie, zamiast bezreflekdyjnie
> powtarzać teksty z sygnaturek Marcina Coolera i innych krytykantów Do.
Nie powtarza tekstów z grupowych sygnaturek, gdyz nie czyta tej grupy.
Po prostu przeczytałem to w jej skrypcie i wytknąłem.

No to jak powinien brzmieć ten tekst o żółtkach?

17. Data: 2004-09-02 15:00:47

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaszczur" <j...@a...at.reply-to.invalid> napisał w
wiadomości
or.workplace.pl...
> Przeglądam pl.misc.dieta
> a tam użytkownik Krystyna*Opty* pisze:

> Ale co tu ma Cooler wspólnego?

? Tylko tyle, że zareagowałeś na moją próbę sprostowania błędnej
wypowiedzi Leszka z sygnaturki Coolera.
or.workplace.pl
i stąd zaczęła się ta dyskusja (w sumie nadal nie wiadomo o czym).

Do.

> Nie powtarza tekstów z grupowych sygnaturek, gdyz nie czyta tej
grupy. Po prostu przeczytałem to w jej skrypcie i wytknąłem.

No to napisz _co_ konkretnie przeczytałeś w jej skrypcie?

> No to jak powinien brzmieć ten tekst o żółtkach?

Ja nie wiem co za teksty owa optymalna powielała, nie podajesz nic
konkretnego, poza tym, że skrypt był wyświechtany, a jego właścicielka
miała pazury i chciała Ci oczy wydrapać.
Najpierw się dowiedz o jaką książkę chodzi i o jakie zdanie z tej
książki. OK?

Krystyna

P.S. I przy okazji spotkania z nią uważaj na oczy!... ;P

18. Data: 2004-09-02 18:26:47

Temat: Re: PYTANIA
Od: "Jan Werbinski" <j=a=n=w@f=o=t-=oj=w.c=om> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:ch6nt3$sd6$...@i...gazeta.pl,
aaa bbb <n...@g...pl> napisał:
> Co oznacza pojecie: "Twoja Podstawowa Przemiana Materii wynosi..." ?

w dużym skrócie: ile spalasz jak nic nie robisz, leniuchujesz

> Co oznacza pojecie: "Twoj próg kaloryczny uwzgledniajacy powyzsze
> wartosci wynosi..." ?
>
> Czy pierwsza wartosc to realne zapotrzebowanie (minimum kaloryczne) a

nie, chociaz...

> druga to maksimum kaloryczne?

to zalezy co chcesz osiagnac

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

19. Data: 2004-09-03 21:10:08

Od: Kaja Puto <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik WiRAHA napisał:

> http://www.kalkulator.friko.pl/kalkulator.htm
>
> milej zabawy i dobrych wnikow zycze :P

ee glupi

Wiek: 14
Wzrost: 177
Waga: 60
Aktywnosc: lekka2
Ilosc dni treningowych: 0
Intensywnosc treningu : niska
Ilosc treningow aerobowych w tygodniu: 3
Srednia dlugosc wysilku aerobowego: 40 minut
Intensywnosc wysilku aerobowego: srednia

Body Mass Index: 19.2

Zawartosc tkanki tluszczowej w organizmie: 20.9 %

Twoja Podstawowa Przemiana Materii: 1456.2 kcal/doba

Twoj próg kaloryczny uwzgledniajacy powyzsze wartosci wynosi: 2321.4
kcal/doba.

no pieknie. i upadly teorie o tym ze moje zapotrzebowanie kaloryczne to
minimum 2500..

--
Kaja "kamjutka" Puto (Sosnowiec)
/When all are one and one is all/ gg: 432152

20. Data: 2004-09-04 05:48:45

Od: "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kcal/doba.
>

> no pieknie. i upadly teorie o tym ze moje zapotrzebowanie kaloryczne

Imo wszystko się zgadza. Twója PPM wg moich obliczeń to 1440 kcal /doba,
a więc różnica mało istotna wynikająca zapewne z nieco odmiennych
założeń.
A różnica 180 kcal między kalkulatorkiem a Twoimi obliczeniami też jest
IMO mało istotna - kromka chleba z masłem.

--
pozdrawiam :-))
Sławomir J Marusiński

Centrum Profilaktyki Zdrowia ???