Kamienie

1. Data: 2004-05-16 12:02:57

Temat: Kamienie
Od: "Osadnik" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skąd zdobyć otoczaki? Niby proste, pojeździć po
obrzeżach poł opytać się, ale wszystko już albo
sprzedane, (wiadomo komu), albo wpakowane w
fundamenty, lub drogi. Szukam juz 3 tydzień i to
co znalazłem to góra 2 - 3 taczi kamieni, i
najgorze ze to są albo za małe kamyczki, lub
potężne głazy, albo obłupane.

W ostatecznosci będe musiał je kupić. Jaka jest
ich cena?

2. Data: 2004-05-16 13:29:37

Temat: Re: Kamienie
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skąd zdobyć otoczaki?

Z rzeki.

>Niby proste

Proste.

> W ostatecznosci będe musiał je kupić.

Błąd.

> Jaka jest ich cena?

Ważą nieco.

Pozdrawia syzyfowo boletus

3. Data: 2004-05-16 13:55:15

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> fundamenty, lub drogi. Szukam juz 3 tydzień i to
> co znalazłem to góra 2 - 3 taczi kamieni, i
> najgorze ze to są albo za małe kamyczki, lub
:)
u mnie juz skoczyl sie sezon zbierania kamieni na polach
ale sporo kamieni w okolicy
wiec mozna obstalowac bez wiekszych problemow
przyczepe ciagnikowa za flaszke czy dwie
:)
ilosc flaszek zalezy od ilosci kamieni
bo aby nie robic glebokich kolein nie zbiera sie pelnych przyczep
:)
u mnie w okolicy wiedza o tym
ze bardzo chetnie wymieniam flaszki za kamienie
i sami z siebie mi przywoza
:)
> W ostatecznosci będe musiał je kupić. Jaka jest
> ich cena?
:)
zalezy jakiej frakcji i gdzie kupujesz
najtaniej kupisz w sortowniach zwiru
u mnie takie 10 -25 cm 30- 40 zl za tone
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

4. Data: 2004-05-16 13:58:22

Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Osadnik" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> najgorze ze to są albo za małe kamyczki, lub
> potężne głazy, albo obłupane.
>
> W ostatecznosci będe musiał je kupić. Jaka jest

Jadąc od Kielc w stronę Końskich leżą w rowach wyżucane przez rolników z
pola. Różnej wielkości: od jaj gołębich do strusich i większe. Pod
skupiskami sosen leżą głazy białych kamieni.
Najlepiej jechać DUŻYM samochodem z kilkoma chłopa ... ;-)))
Serdecznie Miłka

5. Data: 2004-05-16 14:53:34

Od: "Osadnik" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w
wiadomości

| Z rzeki.

Na nizinach? Szczerze to znalazłem 2 kamyczki
przechadzając się obok niedurzej rzeczki.

| Błąd.

| Ważą nieco.
|
| Pozdrawia syzyfowo boletus

Dlaczego by nie kupić? To, że ważą to wiem...
Tylko w mojej okolicy wszystko wybrane, i
pozostawałe jakies maciupkie, albo potężne
głaziska, do niczego mi nie przydatne.

6. Data: 2004-05-16 14:54:58

Od: "Osadnik" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| zalezy jakiej frakcji i gdzie kupujesz
| najtaniej kupisz w sortowniach zwiru
| u mnie takie 10 -25 cm 30- 40 zl za tone

To jeszcze jakiś namiar na taką sortownię. Bo
szukając w PF, to niewiele znalazłem. Mi potrzeba
około 3 ton.

7. Data: 2004-05-16 15:52:12

Od: "Natalia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Z rzeki.

Czy to aby nie jest karalne ?

Natalia

8. Data: 2004-05-16 16:00:57

Od: "Halina" <k...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

Użytkownik "Natalia" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Czy to aby nie jest karalne ?
>
> Natalia

Może i nie, ale w 97 roku jak podtopiło to były straszne psioczenia na
działkowców, że wszystkie kamole z rzek powybierali. Chyba to nie jast
dobre.

Pozdrawiam Halina

9. Data: 2004-05-16 18:02:33

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego by nie kupić? To, że ważą to wiem...
> Tylko w mojej okolicy wszystko wybrane, i
> pozostawałe jakies maciupkie, albo potężne
> głaziska, do niczego mi nie przydatne.

Myślałem, że mieszkasz w Beskidach.

Pozdrawia boletus

10. Data: 2004-05-16 20:07:19