Kamilowi

1. Data: 2001-12-29 13:36:24

Temat: Kamilowi
Od: s...@p...onet.pl (Stokrota) szukaj wiadomości tego autora

Kamilowi dziękuję za odzew, znacznie bardziej profesjonalny niż niejeden M
ędrzec-Frustrat spodziewał się przeczytać.
Dzięki wielkie również dla MM, który odezwał się na privie (miejmy nadzieję,
że nie po raz ostatni)
:o))) Stokrota

--

Tego nie znajdziesz w żadnym sklepie!
[ http://oferty.onet.pl ]

1. Data: 2001-12-29 15:40:33

Temat: Re: Kamilowi
Od: "EvaTMKGSM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrota" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ędrzec-Frustrat spodziewał się przeczytać.
> Dzięki wielkie również dla MM, który odezwał się na privie (miejmy nadzieję,

Z tymi privami, to raczej uważaj;), Stokroto..
Jeśli ktoś nie ma odwagi powiedzieć publicznie co myśli,
to raczej Ty powinnaś na niego uważać..
E.;)

1. Data: 2001-12-29 17:54:05

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

nik "EvaTMKGSM" <...>
> Z tymi privami, to raczej uważaj;), Stokroto..
> Jeśli ktoś nie ma odwagi powiedzieć publicznie co myśli,
> to raczej Ty powinnaś na niego uważać..
> E.;)

abo OLAC, no chyba ze to prywatna sprawa ;)

ps.
mnie to chyba nikt nie lubi - wooooooooogle nie dostaje listow!!! ;(
M.

1. Data: 2001-12-29 18:02:04

Od: "Daga" <d...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marsel <i...@w...pl> w artykule news:a0l00v$1sf$1@news.tpi.pl pisze...

> mnie to chyba nikt nie lubi - wooooooooogle nie dostaje listow!!! ;(

Bo na nie nie odpowiadasz! :o)))

Pozdr
Daga

1. Data: 2001-12-29 18:07:04

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

nik "Daga"
> Bo na nie nie odpowiadasz! :o)))

to na prywante listy sie TEZ odpowiada??? ;)))

1. Data: 2001-12-29 18:23:59

Od: "Daga" <d...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marsel <i...@w...pl> w artykule news:a0l0pa$9lp$1@news.tpi.pl pisze...

> nik "Daga"

Nie jestem nikiem. Jestem sobą. Człowiekiem, jak mi się wydaje, żywą
osobą, nie wirtualnym zlepkiem literek. :o)
Nawet moje imię nie jest nickiem. :o)

> to na prywante listy sie TEZ odpowiada??? ;)))

Nio. Tylko odpowiadanie upoważnia do narzekania, że nikt nie pisze/ nie
odpisuje. :o)
W dodatku takie nieodpisywanie skutecznie odbiera motywację do
ponownych prób. :o)

Wzdrówkach,
Daga

1. Data: 2001-12-29 18:39:34

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

soba "Daga"
> [...]

> odpisuje. :o)
> W dodatku takie nieodpisywanie skutecznie odbiera motywację do

RRRRACJA!

Jesli wiec nieodpisłem do koguś, to tylko dlatego ze myslałem ze z racji
swiąt poczta internetowa tez jest nieczynna. Jak tylko minie łkac to sie
zaweznme i ponaodpisuje jak sie nalezy.
;-)

M.

Psychoterapeuci i biznes