Psychoterapeuci i biznes

1. Data: 2001-12-29 13:19:36

Temat: Psychoterapeuci i biznes
Od: "lume" <i...@l...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałbym sie zapytac czy nie sadzicie ze psychoterapeuci to... takie
troszeczke pomieszanie biznesu z medycyną?

1. Data: 2001-12-29 13:34:37

Temat: Re: Psychoterapeuci i biznes
Od: "Aedrin" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałbym sie zapytac czy nie sadzicie ze psychoterapeuci to... takie
> troszeczke pomieszanie biznesu z medycyną?

to zalezy jakich psychoterapeutow masz na mysli >?
a pozatym w sumie niestety potrzeba zarabiania na chlep
sprawia ze wiele rzeczy, zawodow to biznes
i jezeli sie ludziom pomaga jestem... za
jezeli tylko zbija kase....przeciw

a no i jeszcze czy masz na mysli tylko aspekt oddzialywania na psychike ?

Aedrin

1. Data: 2001-12-29 13:42:56

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"lume" <i...@l...prv.pl> napisał w wiadomości
> Chciałbym sie zapytac czy nie sadzicie ze psychoterapeuci to... takie
> troszeczke pomieszanie biznesu z medycyną?

a co w tym złego?
fach wymagajacy pewnych predespozycji i wykształcenia, innych akurat niz
np. kowal, ale ciagle fach, profesja, zawód, praca, uczciwa praca
wymagającega godziwego wynagrodzenia. Tak wg mnei byc powinno przynajmniej.

Marsel

1. Data: 2001-12-29 13:59:59

Od: "lume" <i...@l...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja nie osądzam tylko pytam. Więc czytajcie dokładniej, zanim zaczniecie na
mnie wilki wieszac

1. Data: 2001-12-29 14:02:03

Od: "Marsel" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marsel"

> a co w tym złego?

niedoskonałoscia tego systemu jest to, ze czesto ci ktorzy potrzebuja
pomocy, nie maja głowy do interesów...
M.

1. Data: 2002-01-01 13:20:24

Od: "Melisa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik lume <i...@l...prv.pl> :
> (..) czy nie sadzicie ze psychoterapeuci to... takie
> troszeczke pomieszanie biznesu z medycyną?

A jakie sa Twoje doswiadczenia i wnioski?

Melisa

Prosba.
uwaga Rusałko wirus!
Pożegnania - nawet o tym sa strony