Kamiwaza - wypadanie włosów

1. Data: 2006-09-19 16:15:11

Temat: Kamiwaza - wypadanie włosów
Od: "migim" <dippi[HATESPAM]@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Nie mam jeszcze zbyt wielkich problemów z wypadaniem włosów, ale zauważyłem
już tego początki (łysienie androgenowe, słabe zanikające włoski).
Przez krótki czas używałem piloxidolu (aminexil), ale rezultaty nie były
zbyt zadowalające.
Na allegro sprzedaje się środek o nazwie Kamiwaza. Środek ten jest tam
wychwalany, ma nawet jakieś nagrody. Z tego co zauważyłem na aukcjach kupuje
go sporo ludzi, ale w internecie nie znalazłem żadnych wiarygodnych opinii o
nim. Stąd moje pytanie czy ktoś z was go używał i może coś o nim powiedzieć?

Pozdr
Migim

2. Data: 2006-09-20 19:31:57

Temat: Re: Kamiwaza - wypadanie włosów
Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przez krótki czas używałem piloxidolu (aminexil), ale rezultaty nie były
> zbyt zadowalające.
piloxidil to nie aminexil. aminexil to składnik kosmetyków, np. ampułek
dercos vichy, a piloxidil zawiera lek o nazwie minoxidil.
to co w końcu nie było zadowoalające?

Triumph w internecie?
Depilator PHILIPS HP 6475
blizny
najnowocześniejsza mikrodermabrazja w Opolu
Włosy