Karnisze- pytanie z serii "gdzie w W-wie";-)

1. Data: 2003-02-02 13:06:59

Temat: Karnisze- pytanie z serii "gdzie w W-wie";-)
Od: "Sylwia Haliżak" <s...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie.
O jakiegoś czasu usilnie poszukuję zwykłego, najzwyklejszego karnisza
szynowego z osłonką, przytwierdzanego do sufitu. Wszędzie jednak
królują drążkowe, albo szynowe, ale te białe, plastikowe.
Czy ktoś z Was wie może, gdzie w W-wie taki karnisz dostanę?
Poszukiwania w najbliższej okolicy (Jelonki) na razie nie dały rezultatu,
a z uwagi na lokatora w brzuszku trudno mi się poruszać po w-wie po
omacku. Będę bardzo wdzięczna za sugestie :-)

Pozdrawiam
Sylwia

1. Data: 2003-02-02 13:30:26

Temat: Re: Karnisze- pytanie z serii "gdzie w W-wie";-)
Od: "Miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sylwia Haliżak" <s...@s...waw.pl> wrote in message
> [...]
> a z uwagi na lokatora w brzuszku trudno mi się poruszać po w-wie po
> omacku. Będę bardzo wdzięczna za sugestie :-)

Byłaś w sklepie z wystrojem okien na osiedlu Górce? Od Powstańców Śląskich,
tuż przed wiaduktem bemowskim, po prawej stronie patrząc w kierunku Bemowa.
Wydaje mi się, że tam widziałam takie tradycyjne, ale głowy nie dam. Zamiast
jeździć, spróbuj też podzwonić po tradycyjnych sklepikach z żelastwem i
okuciami. (kilka takich jest na bazarku przy Niedzielskiego - Żoliborz) Bo
te bajeranckie sklepy (np w byłym HIT) to pewnie będą miały tylko
bajeranckie karnisze:(((
A dlaczego nie chcesz plastikowych? W sumie są dość funkcjonalne (i ciche!).
Mam taki w jednym pokoju (też z osłonką) i nie narzekam.
Anka - sąsiadka

1. Data: 2003-02-02 19:01:02

Od: "Sylwia Haliżak" <s...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Miranka" <a...@m...pl>
wrote in message news:b1j6h6$pcv$1@inews.gazeta.pl...
> Byłaś w sklepie z wystrojem okien na osiedlu Górce?

Spróbuje tam zajrzeć.Dzięki.

>Zamiast jeździć, spróbuj też podzwonić po tradycyjnych sklepikach z żelastwem i
> okuciami. (kilka takich jest na bazarku przy Niedzielskiego - Żoliborz)

To tez dobry pomysł :-)

> A dlaczego nie chcesz plastikowych? W sumie są dość funkcjonalne (i ciche!).
> Mam taki w jednym pokoju (też z osłonką) i nie narzekam.

Jakos nie moge się do nich przekonać, chyba mi się nie podobają ;-)
Poza tym moja teściowa takie miała i narzekała, że źle trzymają, ale nie wiem
ile w tym prawdy, bo z teściową różnie bywa ;-)))

Pozdrawiam
Sylwia

1. Data: 2003-02-02 21:30:04

Od: "Miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakos nie moge się do nich przekonać, chyba mi się nie podobają ;-)

Hi,hi, mnie się one podobają właśnie dlatego, że na ten biały karnisz z
białą osłonką na tle białego sufitu jest praktycznie niewidoczny - optycznie
go nie ma, czyli nie ma się co podobać:))))
Życzę powodzenia w poszukiwaniach,
Anka

1. Data: 2003-02-02 22:19:38

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 2 Feb 2003, Miranka wrote:

> Hi,hi, mnie się one podobają właśnie dlatego, że na ten biały karnisz z
> białą osłonką na tle białego sufitu jest praktycznie niewidoczny - optycznie
> go nie ma, czyli nie ma się co podobać:))))

No właśnie - trzeba mieć biały sufit do tego...

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2003-02-02 22:57:04

Od: "Miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> wrote in message
jfedor.org...
> No właśnie - trzeba mieć biały sufit do tego...

No fakt. Zapomniałam, że można inaczej. W moim niskim blokowym mieszkaniu
kolorowy sufit chyba przypieczętowałoby moją klaustrofobię. Skoro fizycznie
nie mogę, to przynajmnej optycznie odsuwam od siebie ściany i sufit.:)))))
Poza tym taką białą osłonę można sobie pomalować tym samym kolorem co sufit.
Wiesz, nie ma rzeczy niemożliwych, trzeba tylko znaleźć sposób.:))
Anka

Zabudowa kuchni - pyatń kilka
jaki okap kuchenny?
Konserwacja/utrzymanie paneli