Kartoflak bez jajek

1. Data: 2009-09-07 16:42:06

Temat: Kartoflak bez jajek
Od: stefandora <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Jestem w trakcie przygotowywania i na śmierć zapomniałam o jajkach. Czy
są faktycznie na tyle istotnym spoiwem masy, że bez nich się rozpadnie?
Zastanawia mnie też dodanie mąki - trzeba? Ziemniaki starłam częściowo
na dużych i małych oczkach, więc nie jest to gładka pulpa.

--
Dorota,
Szprota.

2. Data: 2009-09-07 21:03:35

Temat: Re: Kartoflak bez jajek
Od: Anna Izabela <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

stefandora pisze:
> [...]
> Zastanawia mnie też dodanie mąki - trzeba? Ziemniaki starłam częściowo
> na dużych i małych oczkach, więc nie jest to gładka pulpa.

ja kiedyś zapomniałam nałożyć mojemu na parówe gómy ale zjechał mi się
na cycki na szczęście

3. Data: 2009-09-07 21:48:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Izabela pisze:

> ja kiedyś zapomniałam nałożyć mojemu na parówe gómy ale zjechał mi się
> na cycki na szczęście

małe masz te cycki szmaciugo

4. Data: 2009-09-07 21:59:00

Od: "Darek S." <darek_s@_WYTNIJ_TO_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> małe masz te cycki szmaciugo

potwierdzam

5. Data: 2009-09-08 07:28:56

Od: kalif <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 07-09-2009 o 23:03:35 Anna Izabela <a...@o...pl> napisał(a):

> ja kiedyś zapomniałam nałożyć mojemu na parówe gómy ale zjechał mi się
> na cycki na szczęście

Debilna baba /wniosłaś duuuuużo do dyskusji///

PanslaVista na wakacjach ...
Koniecznie kupcie dziś!
PAMIETAM...
jem kurczaka