Cajun Meatloaf

1. Data: 2009-09-09 10:36:17

Temat: Cajun Meatloaf
Od: Artur Fortuna <f...@p...pole.Reply-To.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zainspirowany pewnym cudnym serialem zapragnąłem zrobić opisywaną tam
potrawę - Cajun Meatloaf (nie wiem jak się to tłumaczy na polski).
W internecie jest trochę przepisów, ale czy ktoś zna jakiś sprawdzony?

--
FortArt

2. Data: 2009-09-09 14:08:34

Temat: Re: Cajun Meatloaf
Od: mac <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sep 9, 11:36 am, Artur Fortuna <f...@p...pole.Reply-To.pl>
wrote:
> Zainspirowany pewnym cudnym serialem zapragnąłem zrobić opisywaną tam
> potrawę - Cajun Meatloaf (nie wiem jak się to tłumaczy na polski).

strzelam: klops na ostro.

mac

3. Data: 2009-09-18 04:40:41

Od: Nickname unavailable <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Sep 9, 3:36 am, Artur Fortuna <f...@p...pole.Reply-To.pl>
wrote:
> [...]
> potrawę - Cajun Meatloaf (nie wiem jak się to tłumaczy na polski).
> W internecie jest trochę przepisów, ale czy ktoś zna jakiś sprawdzony?

Prosze bardzo:

Cajun Meatloaf
Na patelni rogrzac
4 lyzki oliwy
dodac
1 papryczke jalapeno, posiekana bez nasion
1 szklanke posiekanej zielonej papryki
1 szklanke posiekanej czerwonej papryki
1 szklanke posiekanej cebuli
1 szklanke posiekanej naci selera
4 zabki czosnku
podsmazyc 5 minut i przelozyc do misy. Dodac
2 kawalki ciemnego chleba namoczonego w mleku i troche odcisnietego
1/2 kg mielonej wieprzowiny
1/2 kg mielonej wolowiny
2 jajka
1 lyzeczke soli
1 lyzke sosu sojowego
1 lyzeczke sosu maggi
1 lyzeczke skruszonego majeranku
1 lyzeczke skruszonego pieprzu
Wymieszac dokladnie, wyrabiajac jak ciasto. Przelozyc do 2 keksowek,
wyrownac wierzch. Natrzec 4 paski boczku ostra papryka po obu
stronach, ulozyc na wierzchu po 2 paski na keksowke. Zakryc szczelnie
folia aluminiowa, i wstawic na blasze do pieca. Piec okolo godziny w
temperaturze 150 - 160 °C az termometr wstawiony w srodek odczyta 77°C
albo wiecej.
Zrobic zasmazke z 1 lyzki masla i 1 lyzki maki, dodac sosu z keksowki
i tyle wody, zeby powstal gesty sos. Dodac odrobine wedzonej papryki w
proszku do smaku. Podac z salata z pomidorow, papryki, i posiekanej
kapusty.

4. Data: 2009-09-18 19:50:00

Od: Artur Fortuna <f...@p...pole.Reply-To.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nickname unavailable miał niepewny dość wzrok. Prosił o żar,
wpatrzony gdzieś w mrok. Wciągnął dym, i nim skryła go noc, tak powiedział:

> Prosze bardzo:

Dziękuję!

> 1 papryczke jalapeno, posiekana bez nasion

Oj, to może być problem z kupnem. Chili/czuszka zamiennie?

--
FortArt

5. Data: 2009-09-19 01:32:46

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Artur Fortuna wrote:

> [...]
> powiedział:

> Dziękuję!

> Oj, to może być problem z kupnem. Chili/czuszka zamiennie?

gdzie tam, mam zaraz za rogiem :-)

Moze byc peperoni zamiast jalapeno, lepiej taka troche ostrzejsza. Jak na
kuchnie cajun wyglada mi ten przepis troche malo ostry :-).

Waldek, chwilowo Houston,TX (tych roznych chili tutaj zatrzesienie :-))

Kartoflak bez jajek
PanslaVista na wakacjach ...
Koniecznie kupcie dziś!
PAMIETAM...