pytanie o sos...

1. Data: 2009-09-11 05:32:04

Temat: pytanie o sos...
Od: "Michal" <f...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
czy ktos spotkal sie z takim zoltym sosem.... ciezko go okreslic... akurat
byl podawany nad polskim morzem do smazonych rybek
a nosil nazwe "romulada"... nie wiem czy to jakis regionalny czy to mozna
gdzies kupic???
za odp. z gory dzieki.
michal.

2. Data: 2009-09-11 05:42:36

Temat: Re: pytanie o sos...
Od: "jerzyn" <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal" <f...@h...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> byl podawany nad polskim morzem do smazonych rybek
> a nosil nazwe "romulada"... nie wiem czy to jakis regionalny czy to mozna
Tak cieżko wpisac w google "SOS ROMULADA"

3. Data: 2009-09-11 06:16:14

Od: "Władysław Łoś" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <1...@d...icnet>, "Michal" <f...@h...com.pl>
wrote:

> [...]
> byl podawany nad polskim morzem do smazonych rybek
> a nosil nazwe "romulada"... nie wiem czy to jakis regionalny czy to mozna

Remoulada (z fr. remoulade). Z grubsza rzecz biorąc to samo co sos
tatarski, czyli majonez z pikantnymi dodatkami, jak drobno krojone
marynowane ogórki i inne pikle, oraz przyprawami. Nie powinna być żółta.

Władysław

4. Data: 2009-09-11 06:18:00

Od: Goska <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi chyba o REMOLADĘ:
http://www.kuchnia.o2.pl/przepisy/obiekt_int.php?id_
p=1054

5. Data: 2009-09-11 18:31:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 Sep 2009 07:32:04 +0200, Michal napisał(a):

> [...]
> byl podawany nad polskim morzem do smazonych rybek
> a nosil nazwe "romulada"... nie wiem czy to jakis regionalny czy to mozna

http://www.google.pl/#hl=pl&q=remoulade+sos&lr=&fp=d
63876d717156586
--

Ikselka.