Kartoteka testu

1. Data: 2004-10-08 18:19:32

Temat: Kartoteka testu
Od: "jaro" <j...@w...pl _NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy ktos by mnie nie poratował testem i jego kartoteką z historii dla LO?
Potrzebuję przedstawić na jutro (na pomiarze dydaktyczny I stopnia). Nie
chodzi o moje lenistwo, ale muszę cos zaprezentować jutro, a ostateczną
wersję i tak mam zamiar zaprezentować własną.W zamian mogę zaoferować swoją
wersję (za ok. tydzień).

Pozdrawiam
Magdalena