"Kasia" do sprzątania zamiast odkurzacza

1. Data: 2009-04-12 20:23:19

Temat: "Kasia" do sprzątania zamiast odkurzacza
Od: "Barbara K." <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Nie wiem, czy to odpowiednia grupa, ale zapytam.
Dawno temu używało się u mnie w domu do sprzątania urządzenia o nazwie
"Kasia" (nie wiem, czy tak się nazywało, czy tylko w domu tak mówiono).
Wyglądało to jak szczotka odkurzacza na kiju.
Czy możecie podrzucić pomysły, gdzie można to teraz kupić, o ile w ogóle
jeszcze to produkują? I jak to się faktycznie nazywa?
Dzięki i pozdrawiam
Barbara

2. Data: 2009-04-12 20:49:18

Temat: Re: "Kasia" do sprzątania zamiast odkurzacza
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara K." <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy możecie podrzucić pomysły, gdzie można to teraz kupić, o ile w ogóle
> jeszcze to produkują? I jak to się faktycznie nazywa?

http://www.ceneo.pl/914737
http://sklep.pilartech.pl/index.php?option=com_virtu
emart&page=shop.browse&category_id=62&Itemid=26
http://www.vileda.pl/szczotki_elektryczne.php?pro=14
1

W zasadzie są już tylko akumulatorowe, za to dużo skuteczniejsze...

3. Data: 2009-04-12 21:45:53

Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
1

> W zasadzie są już tylko akumulatorowe, za to dużo skuteczniejsze...

Dawna ręczna szczotka "Kaśka" nazywa się teraz "Jasia". Kosztuje ok.50 zł.
Poszukaj na Google albo na Allegro - na przyklad:
http://www.allegro.pl/search.php?string=Ka%C5%9Bka&c
ategory=9301&description=1&from_showcat=1&country=1&
order=p
lub krócej:
http://tinyurl.com/cm4arq

JBP

4. Data: 2009-04-13 09:59:17

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Kwi, 22:23, "Barbara K." wrote:
> [...]
> "Kasia" (nie wiem, czy tak się nazywało, czy tylko w domu tak mówiono).
> Wyglądało to jak szczotka odkurzacza na kiju.

Dzisiaj są już bardziej "ekonomiczne";p
Włączasz, wychodzisz z domu, a ona pracuje;)
http://www.youtube.com/watch?v=6NpNOt3oW8E&feature=r
elated

--
Pozdrawiam :)
JM

5. Data: 2009-04-13 16:49:12

Od: "Barbara K." <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JBP" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> http://www.allegro.pl/search.php?string=Ka%C5%9Bka&c
ategory=9301&description=1&from_showcat=1&country=1&

Dzięki wielkie.
Pozdrawiam
Barbara

6. Data: 2009-04-13 16:49:43

Od: "Barbara K." <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W zasadzie są już tylko akumulatorowe, za to dużo skuteczniejsze...

Chodziło mi własnie o ręczną.
Dzieki i pozdrawiam
Barbara

LINK - STEROWNIKI DO WODY
Zgrabione liscie - jezeli nie wywozic, palic, skladowac to co???
Ciekawe pomysły na własny ogród
Klej do płytek, jaki?
SLOMA...