Kaskada

1. Data: 2001-10-17 10:49:47

Temat: Kaskada
Od: "Jacek" <g...@e...pol.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Na dzialce rekreacyjnej mam niewielki spad. Chcialbym zrobic kaskade. Jak
mozna to zrobic w miare tanio. Czy faktycznie specjalne kolki sa takie
drogie (4-5 zl za sztuke). Kaskada bedzie miala ok.15 m dlugosci, koszt z
w/w kolkow przekracza moje mozliwosci finansowe.

Pozdrawiam i dziekuje z gory za rady
Jacek

2. Data: 2001-10-17 11:39:22

Temat: Re: Kaskada
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@z...slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" napisał w wiadomości > Witam
> Na dzialce rekreacyjnej mam niewielki spad. Chcialbym zrobic kaskade. Jak
> mozna to zrobic w miare tanio. Czy faktycznie specjalne kolki sa takie
> drogie (4-5 zl za sztuke).

W sprzedazy sa kolki o roznych srednicach (8,9 i 10 cm) oraz roznych
dlugosciach (od 30 cm do chyba 1m, srednio 50 cm). W zeszlym roku dostalem
prosto od producenta kolki o srednicy 9 cm i dl. 50 cm po 1,80zł. Tam
szukaj. Ale i tak na moją skarpę potrzebowałem 160 kolkow, to policz, ze
wychodzi calkiem sporo.
Pozdr. Jurek

3. Data: 2001-10-19 14:05:21

Od: "adajan" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Kolki tzw.okraglaki kupuje sie w tartaku.Sa mokre ,trzeba je wysuszyc kolek
o wysokosci 1metra i 8mm kosztuje1zl.Jest to dobra cena z tego wzgledu ze
mozna pociac nawet na trzy(jezeli nie ma duzo wystawac z ziemi)
W Bydgoszczy kolki takie sa w sklejkach na ul.Fordonskiej

pozdrawiam
adajan

4. Data: 2001-10-20 08:35:59

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adajan" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
> Witam
> Kolki tzw.okraglaki kupuje sie w tartaku.Sa mokre ,trzeba je wysuszyc
kolek
> o wysokosci 1metra i 8mm kosztuje1zl.

Praktyczniejsze są nieco grubsze, np. 8 cm.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

Gdzie kupic ROSA RUGOZA - Wroclaw.
off topic - puderman
Przedłużone Gwarancje - nowa oferta na rynku
Co zespalaniem liści-gałęzi?
Zagraniczne szkółki w internecie?