Kasza manna

1. Data: 2007-09-18 10:56:57

Temat: Kasza manna
Od: "dexth" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak sie gotuje kasze manna. Chce ja zjesc z mlekiem. Czy gotowc w wodzie,
czy od razu z mlekiem?

2. Data: 2007-09-18 11:09:40

Temat: Re: Kasza manna
Od: beny <r...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

dexth pisze:
> Jak sie gotuje kasze manna. Chce ja zjesc z mlekiem. Czy gotowc w wodzie,
> czy od razu z mlekiem?

jak chcesz
może byc woda, może być mleko lub ich mieszanka w dowolnej proporcji
by była gęsta płynu powinno być 4-5x więcej niż kaszy
jak ma być płynna to płynu 10x tyle co kaszy
(proporcje pośrednie też moga być)
wsypujesz kaszę powoli do gotujacego sie płynu i cały czas mieszasz to
grudek nie będzie
po kilku minutach jest gotowe
pamiętaj podstawa sukcesu to ciągłe mieszanie

robert"beny"banek

3. Data: 2007-09-18 11:19:15

Od: "dexth" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki, robie to pierwszy raz
pozdr
dexth

4. Data: 2007-09-18 11:25:06

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18.09.2007, o godzinie 13.19.15, na pl.rec.kuchnia, dexth napisał(a):

> dzieki, robie to pierwszy raz

To zamiast wsypywać, można też rozrobić kaszę na zimno w szklance i dolewać
do gotującego się płynu (wody, mleka) - tak jak kisiel. Ale od mieszania
nie da sie wymigać.

*Habeck*
- Schutzbach

PLANTACJA - KANIE